Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 6 september. Wie fietst mee? - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 6 september. Wie fietst mee?

Zondag 6 september wil ik het eerste rondje in de regio Zwolle organiseren.
Ik heb een aantal tochten klaar liggen, gewoon voor gefietst en met de kaart uitgezet.
Voorstel: start om 11 uur vanaf station Zwolle, verzamelen bij de Starbucks tegenover het station. Langs de Vecht richting Ommen en weer terug. Ongeveer 70 km. Je kan de Vecht meerdere keren oversteken en de route inkorten of langer maken afhankelijk van het weer en de zin.
Restaurantjes genoeg onderweg, maar een thermosfles en broodtrommel is ook prima.
Wie gaat er mee?
Paul ik heb jou een pb gestuurd voor een mail naar de leden in deze regio.
Groet Anja
6 september moet wel lukken, ik ben niet zeker of ik de 70 km halen.

route lijkt mooi, langs de vecht
We hebben de hele dag de tijd hoor, 70 km is goed te doen.
Benieuwd wie nog meer mee gaat.
Anja
Ik zet hem in mijn agenda - maar beloof nog niets - Meestal druk met het begin van het nieuwe schooljaar.
Dag Anja,
Ik ga mee 6 september en ik vind het ook leuk om mee te denken over andere rondjes Zwolle zoals je in een PB vroeg.
Ik heb je een PB teruggestuurd, maar die blijft nog wel eens hangen in mijn uitbox.

@Inge, is werkdrukte juist niet een heerlijk argument om lekker een dagje mee te fietsen :)

Groet

Erik Veenstra
Klinkt leuk en mooi langs de Vecht! 6 september is nog ver weg en mijn agenda vol. Maar lijkt me leuk om mee te gaan en 11 uur is een zeer haalbare tijd vanuit Groningen.
Erik - eigenlijk wel maar een goed opgestart jaar daar doe je het hele jaar je voordeel mee. Je komt vast niet uit onderwijsland :wink:
Ik word helemaal blij van de eerste reacties.
Nu nog blij worden van het weer 8)
Vorig weekend nog via Steenwijk, Appelscha, Roden, Assen, Meppel terug naar huis gefietst.
We hebben toch een prachtig afwisselend landschap.
Anja
Als het weer niet al te slecht is kom ik ook naar Zwolle!
Klinkt leuk! Anja. Maar helaas, ik ben er niet bij, de verkeerde datum :(. Ben op zee aan het varen.

Volgende keer beter! :roll: Heel veel plezier!

Gr Didi
ik ga mee, lijkt me leuk!
Ik heb een vraag, ik ben nieuw op site maar het lijkt me leuk om een rondje zwolle mee te fietsen, is dat nog mogelijk.

grt John
Lijkt mij leuk om ook mee te gaan als het weer goed is. Ik heb van de zomer een stuk van de vechtroute gereden. Dus het lijkt mij leuk om het in een ander jaargetijden weer eens te zien.

Groet André
Johdie schreef:Ik heb een vraag, ik ben nieuw op site maar het lijkt me leuk om een rondje zwolle mee te fietsen, is dat nog mogelijk.

grt John
natuurlijk, gezellig!
Nog een weekje en dan hebben we het eerste rondje rond Zwolle gefietst.
Ik ben net terug van een wandelweekje in de Jura met 30 gr en heb daar ook van genoten. Zie dat er inmiddels weer een aantal mensen zich hebben aangemeld, leuk!
Ik zie jullie graag zondag 6 september om 11 uur tegenover het station van Zwolle bij de Starbucks. Nu alleen nog mooi weer.
gr Anja
Ook ik ga graag mee, lijkt me een prachtige route!
Annelies
Lijkt me leuk om mee te gaan. Helaas kan ik a.s. zondag niet. Wanneer is de volgende gepland?
Groetjes,
LEny
In principe iedere eerste zondag van de maand.
Ik hoop dat voor zondag 4 oktober iemand anders een leuke route weet, ik ben dan uitwaaien op Terschelling.
Er komt weer een aankondiging op het forum.
Anja
Dag Anja, ik wil voor 4 oktober wel een rondje Zwolle maken.

Dat wordt dan waarschijnlijk een mooi en gevarieerd rondje IJssel/ Veluwe.
Als iemand anders al een goed idee had voor 4 oktober, uiteraard ook prima.

Zondag aanstaande maar even overleggen bij het eerste rondje Zwolle.

Erik Veenstra
Heb al een idee waar je langs wilt.
Neem de Knobbel gelijk ook mee :lol:
Tot zondag.
Anja