Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle, 1 november 2015 - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle, 1 november 2015

Beste WF, het 2e rondje in omgeving Zwolle was ook een succes, de route kunnen we vast nog wel een keer fietsen, want ik heb begrepen dat het zicht minimaal was door de mist. Geeft een andere dimensie aan de omgeving :lol:
Het volgende rondje staat op 1 november genoteerd.
Ik heb nog wel wat routes, maar misschien zijn er meer liefhebbers om iets uit te zetten.
Afstand; tussen 60 en 80 km, vertrek tussen 10 en 11, startpunt voor of achter het station, meer info volgt later.
groet, Anja
ben benieuwd naar de derde ronde, onder de 70km ben ik denk ik weer erbij
Even dit rondje weer onder de aandacht brengen. Daarom deze post.
Route?
Wie fietst ermee?

Tot later, Anja
Hoi,
Helaas, deze maand botst dit rondje met een van mijn andere hobby's: generale repetitie met mijn koor. Misschien een volgende keer. Veel plezier in ieder geval!
Groet, Petra.
is er al wat bekend over de route?
Dag Anja,

Ik fiets mee.
We hebben Oost en Zuid gehad (althans, dat het Zuid was moeten jullie maar geloven, de dikke mist maakte orientatie niet echt makkelijk), hebben we nog 2 windrichtingen te gaan :D
Al een idee voor een mooie route?

Erik
Hoi Anja,

Ik ga ook graag weer mee. Het lukt me nu niet om een rondje uit te zetten. Benieuwd wat het wordt. En hoe laat we vertrekken (voor of achter het station).

Tot volgende week!

Jaap.
Een optie:
Net in Basecamp een route gemaakt in OpenFietsMap, die naar het noorden gaat. Bijna 80 km en gaat richting Meppel (Waar gepauzeerd kan worden bij eetcafé De Beurs) via Hasselt. Om vervolgens via Belt-Schutsloot naar Genemuiden (overtocht met pont voor 1,-) te gaan om daar het Zwarte Water te volgen richting Zwolle.

Er is uiteraard bij deze route ook de mogelijk de helft te fietsen door in Zwolle te starten en in Meppel de trein te pakken. Of als je nog van slag bent door de wintertijd in Meppel bij de groep aan te sluiten en in Zwolle bij het eindpunt de trein te pakken.

De route is te zien op: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=qdnhxdejrxebjmdb

Alfred
Alfred schreef:Een optie:
Net in Basecamp een route gemaakt in OpenFietsMap, die naar het noorden gaat. Bijna 80 km en gaat richting Meppel (Waar gepauzeerd kan worden bij eetcafé De Beurs) via Hasselt. Om vervolgens via Belt-Schutsloot naar Genemuiden (overtocht met pont voor 1,-) te gaan om daar het Zwarte Water te volgen richting Zwolle.

Er is uiteraard bij deze route ook de mogelijk de helft te fietsen door in Zwolle te starten en in Meppel de trein te pakken. Of als je nog van slag bent door de wintertijd in Meppel bij de groep aan te sluiten en in Zwolle bij het eindpunt de trein te pakken.

De route is te zien op: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=qdnhxdejrxebjmdb

Alfred
Er wordt gewerkt aan een korter alternatief omdat er tegen die tijd minder daglicht zal zijn

Alfred
Als we Meppel laten liggen en onder Meppel via Doosje (whats in the name) terug fietsen moet het goed komen.
Maar Alfred ik wacht het alternatief ook even af.
Anja
Via Doosje (heel mooi) kom je het Meppeler diep niet iver nasr Hamingen. Kan via Mepoel Zuid, masr dan moet de koffie elders genuttigd worden.
Alfred heeft een mooi rondje gemaakt, 70 km, niet helemaal naar Meppel maar wel via Hasselt, Zwartsluis, St Jansklooster, Genemuiden en weer terug naar Zwolle.
incl koffie stop in Wanneperveen. geen idee welke taart ze daar serveren.
Alfred zet jij de route nog op het forum?
Het belooft prachtig weer te worden en windkracht 3 uit het zuiden.
Voorstel: start 10 uur achterkant station.
Vanwege de wintertijd is het goed om niet te laat terug te zijn.
Tot dan.
Anja
De route voor aankomende zondag:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=vifgmepsrsiozdhd

De koffiestop zal zijn bij De Loods in buurtschap Blauwe Hand. Ze hebben in ieder geval appeltaart met slagroom op de kaart staan. Ik heb geen idee hoe de kwaliteit is maar zal vast minder vullend zijn dan de Tsjechische walnoten-honing-taart van de vorige keer.

In Genemuiden maken we gebruik van de pont en kom je voor een 1,- droog aan de overkant.

Anja beloofde al prachtig weer en volgens de laatste verwachtingen zal er geen wind van betekenis zijn. Oftewel het belooft een mooie tocht te worden

Vertrek is om 10 uur bij Starbucks aan de voorkant van station Zwolle.

Tot zondag,

Alfred
Hoi

De route ziet er mooi uit. Maar aangezien ik zaterdag al de hele dag ga wandelen ben ik er deze keer niet bij. Ik hoop er een volgende keer weer bij te zijn.

André
Ooei.....voor of achterkant van station?

Ik zeg achter, Alfred voor....... :roll:
Alfred hak jij de knoop door?
Voorkant, bij Starbucks.
lijkt mooi, maar helaas kan ik niet :(

familliebezoek (dus fiets ik maar van assen naar dalen)
Hoi,
Mooie route en mooi weer met uitzicht op gebak: ik fiets mee!
(die Lemelerberg komt een andere keer wel... :wink: ).

Groet, Hans
Alfred heeft een mooie route uitgezet. Ik kan helaas niet mee. Veel plezier allemaal.
Had ik me nu al opgegeven?
Zo niet, dan bij deze. Tot morgen allemaal!