Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 7 februari - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 7 februari

Zondag 7 februari is er weer een rondje Zwolle.
Zet alvast in je agenda.
De route volgt nog.

Erik Veenstra
erikveenstra schreef: Zet alvast in je agenda.

Stond er al in :D

Ik ben er!
erikveenstra schreef:Zondag 7 februari is er weer een rondje Zwolle.
Zet alvast in je agenda.
De route volgt nog.

Erik Veenstra
Er is een route: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=yqjrtydodabmnjeg
Met deze keer een heuse berg in het parcours.
Rondje ziet er goed uit maar ik kan er niet bij zijn.
Maar ik heb alvast 6 maart in mijn agenda gezet.
Voor het volgenden rondje Zwolle.

Groet André
Nog vergeten het startpunt en -tijd te vermelden:

Om 10 uur aan de achterzijde van het station, Hanzelaan ter hoogte van Grand Café Lubeck.
Ik ben van plan er bij te zijn, moet er toch :) eens een keer van komen.
Ah, eindelijk 'bergen'... :wink:
Dan kan ik natuurlijk niet verstek laten gaan. Tot morgen.

grt Hans
Ik wil al langer een poosje meefietsen, want rondje Groningen is mijn gezeur over goede koffie nu wel zat denk ik.

Maar, gezeur over NS nu, in het weekeinde is vaak de lijn van Groningen naar Amersfoort onderbroken met een busverbinding. Het is dan moeilijk om een goede fiets mee te nemen. Al een paar keer heb ik gezien dat ze een fiets onder in de bus gooien en de rest van de bagage er bovenop. Dus ook nu weer rijd ik niet mee. Waarom Zwolle? Een fietsende, ex collega, vriend van mij, woonde in Zwolle en we hebben samen wel eens gefietst. In 2012 springt hij voor de trein. Dat vergeet je niet zo maar en om toch de goede herinneringen weer in mijn gedachten te laten passeren, rondje Zwolle dus.

Veel plezier.
Dag Patricia,
Er lijken morgen geen belemmeringen te zijn op het spoor.
Ik kan niet garanderen dat we onderweg goede koffie krijgen, maar wel een echte berg!!!!
Da' s weer eens wat anders dan die neppe appelberg bij Groningen :)
Dus mocht je zin hebben......, van harte welkom om mee te fietsen. Al is het met weemoed om een overleden collega.
Maakt het rondje Zwolle alleen maar waardevoller.

Erik Veenstra
Hoi Erik,

Je vind het wel leuk als er mensen vanuit Groningen komen meefietsen? :wink: Het was vandaag in ieder geval weer heerlijk fietsen in Groningen en omgeving zoals door Appèlbergen. En Patria, ik vind het leuk als je met ons meefietst hoor, wij weten tenminste dat je geen meisje bent ;-)
Groet, Petra.
Ha Petra,
We hadden vandaag een prachtig rondje Zwolle met een echte berg en heerlijke koffie. Ik hoorde al van Paul dat Patria (waarom ook van die rare nicknames) op een fiets met stang rijdt :D
Jullie zijn van harte welkom om weer eens met rondje Zwolle mee te fietsen en wellicht zakken wij eens af naar het hoge noorden. Groningen in het voorjaar, prachtig.

Met warme fietsgroet

Erik Veenstra
Hoi Erik,
De Rondjes Zwolle staan in mijn agenda, dus als het weer goed is (lees vooral: droog) en ik geen verplichtingen heb, kom ik met mijn fiets met stang(!) weer eens een keer langs. Hebben jullie inmiddels een vaste starttijd?
Groet, Petra.
Al een aantal rondjes gemist en door omstandigheden ziet het er niet naar uit dat ik de komende rondjes mee fiets.
Streven is de eerste zondag van mei van de partij te zijn. Heb dan ook nog een route in de aanbieding. Genemuiden- Kampen- zwolle......langs het water met mogelijk uitzicht op een zee arend. Denk niet dat er een berg in zit.
Hoop dat de fiets vrienden nog even zonder mij kunnen :lol: en voor maart en april een rondje uit zetten.
gr Anja
Dag Anja,

Fijn dat je in Mei weer mee fietst en meteen met een mooi rondje komt.
Binnenkort ga ik kijken of de zeearend weer gaat nestelen in het Roggebotbos en dan kunnen we een keer tijdens een rondje Zwolle door het bos "langs" het nest fietsen.

Alvast als vooraankondiging: Frans gaat het rondje Maart organiseren (even afhankelijk van verplichtingen in de privé sfeer).
Dat wordt vast een mooi rondje. Uitnodiging komt nog.

Erik Veenstra