Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje 's-Hertogenbosch 28 februari 2016 - Forum Wereldfietser

rondje 's-Hertogenbosch 28 februari 2016

Het volgend rondje 's-Hertogenbosch wordt gefietst op 28 februari 2016.

De route volgt nog, vertrek zoals gewoonlijk onder de stationsklok centrumzijde.

In verband met de vroeg invallende duisternis vertrekken we om 11 uur!
Leuk! Ik ben er bij.
Yvonne
Ook ik ben weer van de partij.

Zie jullie dan.
En een voorstel voor de route, een aangepaste versie van de route 15 november. Het grootste deel van de route voert over de strandwal aan de oostzijde van Den Bosch nu met een langer stuk door de uitgebreide bosgebieden "De Maashorst" en "Herperduin" aan de oostzijde van Oss.

https://ridewithgps.com/routes/12340306

Tot heden zijn we met zijn drieën, dus je kunt nog mee :D . Het weer wordt prima, vriesdroog met een stevige noordoosten wind. (Vandaar eerst naar het oosten.)
Hé,

Is dit op de racefiets en wat is het tempo ongeveer? Wie weet ga ik mee!

Met vriendelijke groet,

Mark.
Je fiets mag je zelf uitzoeken en het tempo is afhankelijk van de deelnemers.
Omdat we eerder hadden afgesproken dat 70 km een beetje de max was, heb ik de een variant op de route gemaakt die iets korter is:

https://ridewithgps.com/routes/12346205

Mijn reactie op de vorige vraag was wat kort door de bocht. Ergens op dit forum heb ik ooit wat uitgangspunten geformuleerd voor het rondje Den Bosch. Het komt er op neer dat we ons aanpassen aan de langzaamste deelnemer en je kunt het op je racefiets fietsen, maar onverharde paadjes worden niet vermeden.
Bert van Sprang schreef:maar onverharde paadjes worden niet vermeden.
Tot nog toe een keer meegefietst, was ook ergens in de winter, en het resulteerde in m'n fiets (en ik) onder de bagger. Maar het was een fantastische rit.

Bert, deze keer ben ik er weer bij. Ik ga met de auto + ruimte voor een tweede fiets, dus mochten er iemand tussen Bollenstreek en ''s-Hertogenbosch mee willen gaan, stuur me een PB' tje.
Ben er ook bij morgen!
Ik fiets ook mee.
Groetjes,

Henk de Leeuw
Moet me helaas afmelden.
Wens jullie mooie fietsdag toe.

Groetjes,

Henk de Leeuw
Sta al even te wachten maar hoop dat ze niet vroeger vertrokken Zijn
Sta al even te wachten maar hoop dat ze niet vroeger vertrokken Zijn
Mijn treinen reden niet meer vanuit Eindhoven, volgende keer zal ik er (als de treinen rijden) wel weer bij zijn.
en ja hoor iedereen kwam nog en het werd een prachtig rondje
iedereen bedankt voor de gezelligheid :D

gr.john