Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 2 oktober - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 2 oktober

De vooruitzichten lijken goed voor zondag 2 oktober.
Gezien de verwachte zuidenwind is het wellicht een optie eerst in de beschutting van het bos voorbij Epe te fietsen en daarna over de IJssel naar Olst en dan via de IJssel met de wind in de rug terug naar Zwolle. Ruim 70 kilometer, maar wel hele mooie en afwisselende kilometers :)
Uiteraard weer met officiële bergen in het parcours.
10.00 uur achterzijde station.

PS: de afgelopen maanden heb ik de route uitgezet. Wellicht dat we per keer kunnen afspreken wie de route voor de volgende keer uitzet of dat we ter plekke beslissen waar we naar toe gaan.

Tot zondag

Erik
Na lange afwezigheid zal ik er zondag weer eens bij zijn. Tevens zal ik mijn best doen om Erik te ontlasten door de komende maanden ook routes aan te leveren. Voor aankomende zondag sluit ik me graag aan bij de optie bos-Epe-IJssel.
Wegens andere sociale 'verplichting' ben ik er zondag helaas niet bij. Gelukkig heeft Erik al gezelschap en is er dus (net als in september) voldoende opkomst om van start te gaan :wink:
Geniet van het taartje!

groet, Hans
Morgenmiddag wordt enige regen voorspeld. Als we niet te lang taart gaan eten, komen we mooi droog binnen :)
De windrichting wordt waarschijnlijk Noord West. Dan is een mooi rondje Giethoorn ook een optie, eerst wind tegen en daarna windje in de rug terug.

We overleggen wel even morgen.
10.00 uur achterkant station

Erik