Additionally, paste this code immediately after the opening tag: off road rondje Utrecht - Forum Wereldfietser

off road rondje Utrecht

Naast het rondje Utrecht op de weg wil ik graag offroad rondjes op de Utrechtse heuvelrug gaan organiseren.

Wie heeft er interesse op 1 of meerdere per maand op de zondagochtend een rondje off road te doen?

Banden met (voldoende) profiel en een helm zijn voor de eigen veiligheid een must.

Wie-o-wie?
Hallo Edwin, mij lijkt het lollig!
Vergeet de vignetten niet, 2017 is ook alweer leverbaar en daar fiets je de rest van 2016 ook nog mee, volgens mij.
Hoi Yvon,

Wij (Kasia, Frank en ondergetekende) hebben vandaag spontaan een rondje Zeist gedaan. We willen op regelmatige basis een (ad hoc) rondje organiseren op de heuvelrug, drunense duinen etc. Ook een weekend behoort tot de mogelijkheden.

Ideeen genoeg dus. We zullen de rondjes aankondigen op de site.

Suggesties en ideeen zijn altijd welkom.

Edwin van Ooijen
Hoi Edwin,

Lijkt mij leuk en met mijn Travelmaster over het algemeen goed te doen. Heb er zelfs het rondje bij Zeist mee gedaan, alhoewel die daar niet echt geschikt voor is vanwege het gewicht.

Dus afhankelijk van de route lijkt het mij leuk.

Ruud
Mij lijkt het ook wel leuk!
Leuk dat er belangstelling is. Mijn idee is om op ad hoc basis een mtb rondje te doen. Als we gaan fietsen doe ik een aankondiging op het forum. Als je in de whats app groep wil stuur dan even een pb aan mij.
Lijkt me leuk om een keertje mee te gaan, maar zeker niet op zondagochtend. Zeker in het najaar is het op de Heuvelrugroutes dan erg druk (tot 1000 mountainbikers per route per dag) zodat heerlijk rustig van de natuur genieten er dan niet meer bij is. Als je op het weekend bent aangewezen kun je beter zaterdag of zondag aan het einde van de dag gaan, net voor zonsondergang.
Leuk, ik ga graag mee. Edwin, je hebt een PB.
Hallo Alma, als het goed weer is is het inderdaad wat drukker in het weekend. 2 weken geleden zijn we op een zondagochtend om 10.00u gegaan. Op zich was dat goed te doen. Eind van de middag is ook wel een goed idee. Als we een rondje doen zal ik het op de site zetten.
Zaterdag (19 november) een rondje Zeist.
We starten om 10:30 op de parkeerplaats tegenover het Beauforthuis, Woudenbergseweg 70 Austerlitz.
We zijn in elk geval met drie, maar iedereen op dikke banden is welkom.

Frank
Er wordt gevraagd naar de route. We rijden de MTB route van Zeist/Austerlitz, ca 18 km meen ik.
Klik op http://www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl/mt ... nia-zeist/ voor een beschrijving en een GPX track. Op het eind loopt de route enigszins anders dan de track maar de gehele route is aangeven met de bekende MTB paaltjes. Kan niet missen.

Tot morgen, Frank

NB link naar de route zojuist aangepast (11:18 uur)