Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Utrecht 5 februari a.s. vertrek 10.30u Ledig Erf - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

rondje Utrecht 5 februari a.s. vertrek 10.30u Ledig Erf

@Henk, leuk dat je er bij bent. Wij zijn tussen 10.45. - 11.00u in houten.

@Rockhopper, de route is makkelijk in te korten. Je kunt op meerdere punten afsteken.
Volgens buienradar plenst het morgen niet. Of maar een beetje.

Als het lekker weer is, dan ben ik er bij.
Als alles goed is ga ik mee vanaf het Ledig Erf. Ga net als Rockhopper ook niet het gehele rondje mee. Heb in de middag nog andere activiteiten.

Groet,
Ruud
Wij kunnen helaas ook niet, er is wat tussengekomen helaas.

Veel plezier morgen, het belooft een mooie en windstille dag te worden!
Goed initiatief, ik ben er ook bij.
Tot straks!

Gerben.
Wat mij betreft een uitstekende start van het rondjes Utrecht jaar.
Lekker waterig zonnetje, mooie route en vooral een grote (13) en gezellige opkomst met ook meerdere nieuwe gezichten. Leuk!
Dus Edwin, bedankt voor de route en het "nieuw-leven-blazen" en iedereen bedankt voor het gezelschap.

Gegroet,

Gerben.
Sluit mij geheel aan bij Gerben.
Prachtige route Edwin en dank voor het organiseren !

Vraagje, willen degenen die foto's hebben gemaakt deze mailen (of hier plaatsen..) aub? dirhul@hotmail.com

bij voorbaat dank,

Dirk
Bleiswijk
Dank aan Edwin en deelnemers voor de gezellige en mooie tocht.

Had nog 2 foto's gemaakt vind je hier onder in link.

Groetjes,

Henk

https://plus.google.com/photos/11693031 ... DnwE&hl=nl
Voor mij was het de première van 2017. Oftewel fietsen zonder dat ik ergens naar toe moest. Mooi weer en gezellig, en met spijt haakte ik dan ook eerder af.
Dank voor het organiseren, dank voor de gezelligheid, en dank voor de foto's Henk.

De vertrektijd beviel mij goed. Die houden we er in. Bracht mij wel op het ideeën om rond de zomer een rondje XL te organiseren waarbij we nog eerder vertrekken en van de lange dag genieten.