Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Utrecht 5 februari a.s. vertrek 10.30u Ledig Erf - Forum Wereldfietser

rondje Utrecht 5 februari a.s. vertrek 10.30u Ledig Erf

Na enige tijd van afwezigheid starten we in februari weer met het rondje Utrecht. We beginnen met een rondje Utrechtse Heuvelrug ca. 50-60 km (ca. 3 uur fietsen en afhankelijk van het tempo in de groep) om er weer een beetje in te komen.

In de loop van het jaar zullen we weer tochten met een thema organiseren zoals het culinaire rondje en Utrecht goes ..... Ideeen en suggesties zijn van harte welkom.

Let op het vertrek is vervroegd naar 10.30u.

Het wordt op prijs gesteld als je je van te voren aanmeldt.
Leuk!! We zijn erbij!
Als het past fiets ik een stukje mee tot de lunch. 's middags mogelijk wat anders.
Ik zet het in mijn agenda, als het lukt ben ik er bij.
Ik helaas niet.

Moet weer helemaal vanaf begin gaan opbouwen - heb 6maanden niet kunnen fietsen ivm allergieën. Als het weer meezit hoop ik rond mei weer van de partij te zijn.
Als het niet de hele dag plenst kom ik ook.
Gr, Hilde
Via onderstaande link kun je de route voor a.s. zondag downloaden. Tot a.s. zondag.

https://www.route.nl/fietsroute/547866/ ... -heuvelrug
edwinvanooijen schreef:Via onderstaande link kun je de route voor a.s. zondag downloaden. Tot a.s. zondag.

https://www.route.nl/fietsroute/547866/ ... -heuvelrug
Dankje Edwin! Wat is dat na 59 ? Koffiestop ?
Excuses. Route is inmiddels openbaar.
Leuk initiatief Edwin. ijs en weder dienende ben ik van de partij zondag!
Ik wil graag meerijden. Voor mij de eerste keer met het Rondje Utrecht. Klopt het startadres: Tolsteegbrug 3 Utrecht?
We starten bij de bushalte tegenover Louis Hartlooper.
Edwin, weet je iets over parkeren op zondag in de buurt van de Tolsteegbrug :?:
Is er gratis parkeren op een afstand van een paar km :lol: :?:
kom nl uit richting Den Haag :wink:

Dank :!: :)
Ten zuiden van het spoor zijn woonwijken, waar je zonder problemen moet kunnen parkeren, zo rond het Smaragdplein, vanaf daar is het nog geen 5 minuten fietsen naar het Ledig Erf. En je kan vanaf daar ook makkelijk de A12 weer op. Je zou ook op de gratis P+R bij station Lunetten kunnen gaan staan, de route komt daar vlak langs (kruising Mereveldseweg - Tussen de rails).

Ikzelf wil dat laatste proberen als het weer meezit en mijn keelontsteking geen pijn meer doet, want ik woon daar om de hoek.
In principe kan je 'm overal behalve het centrum gratis neerzetten op zondag. Smaragdplein is een goede drukke plaats alleen niet zo ideaal om een fietsendrager op de auto te laten zitten omdat de parkeerplaatsen daar 'krap' zijn. Dus als je er eentje hebt die in de kofferruimte past (opvouwbaar) wel goed, anders gewoon een straatje verder / Noordelijker.

Ik heb ook wel zin in een rondje fietsen, maar ik zit ook met dreigende keelpijn / verkoudheid die misschien doorzet naar erger (derde keer binnen anderhalve maand) dus ik hou een slag om de arm. Als we wel gaan komen we met 2 personen.

Leuke route trouwens!
Hoi Edwin,

ik ben er ook bij aanstaande zondag, nu nog een parkeerplekje zoeken voor de auto
tot zondag.

Ton Windt
Hoi Ton,

Leuk dat je er bij bent as zondag.

Je kunt gratis parkeren in de buurt van het smaragdplein. Is 5 min. Fietsen van het vertrekpunt.

Tot zondag.

Edwin
Ik ben herstellende van een overbelaste knie. Ik wil deze nog een paar dagen rust gunnen, dus helaas fiets ik niet mee.
Hallo

Bij goed weer wil ik morgen ook stukje met jullie mee fietsen.
Ben ook nog herstellende van luchtweg infectie.
Ik heb 2 mogelijkheden of ik neem trein naar houten en sluit dan bij jullie aan op kruising Rijnsburgseweg.
Of ik ga in Elst pont over en fiets jullie te gemoed.
Jullie hoeven niet op mij te wachten.
vanaf knooppunt 70 neem ik de afslag weer naar huis.
Groetjes,
Henk de Leeuw
Ik zag trouwens dat het rondje 82km is zoals op fietsroute.nl terwijl er eigenlijk over 50-60km gesproken werd. 50-60 is voor mij haalbaar, 82 (of 90 als we het stuk naar 't ledig erf mee gaan tellen) is iets teveel van het goede.
Ik wil eigenlijk de route voor mezelf intekenen zodat ik een idee heb hoever we zijn e.d. welk stuk snijden we af?