Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Utrecht 5 maart a.s. - Forum Wereldfietser

rondje Utrecht 5 maart a.s.

Op elke 1 zondag van de maand wordt het rondje Utrecht georganiseerd. Meestal is het startpunt Tolsteegbrug (t.o. Louis Hartlooper complex). Het tijdstip van vertrek is 10.30u. De afstanden variëren en liggen tussen 60-100 km en zijn afhankelijk van o.a. weersgesteldheid en seizoen. Het tempo ligt gemiddeld op ca. 20 km/u.

Het rondje Utrecht heeft diverse thema’s zoals een culinair rondje of een rondje nabij een andere stad. In het verleden zijn Nijmegen en Haarlem aangedaan. Een Off road of wielerrondje behoren ook tot de mogelijkheden.

Om voldoende variatie te houden kan een ieder de organisatie van een of meerdere rondjes op zich nemen. Dit kan heel eenvoudig door op deze aankondiging te reageren.
We fietsen een rondje van iets meer dan 70 km. Start Ledig erf Utrecht . We fietsen richting Loosdrecht, pontje bij Nieuwer ter Aa en deze keer nemen we ook de nieuwe fietsbrug over de A 2
Ondanks dat ik er niet bij kan zijn wegens andere sportieve activiteiten plaats ik de route voor Lennie.

De route

Veel plezier allemaal!
Ruud
Als het niet met bakken uit de hemel komt fiets ik graag meer.
tot dan,
Gr. Ruud
Het rondje Utrecht van 5 maart vertrekt om 10.30 van het Ledig Erf te Utrecht. Wil je eerst nog even een bakkie doen dan kan dat daar, kom dan wel om 10.00 uur
Ivm andere plannen zijn wij er morgen niet bij. Veel plezier. Groetjes Astrid
Ik kan er morgen ook niet bij zijn. Heel veel plezier.