Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Eindhoven zondag 9 april - Forum Wereldfietser

Rondje Eindhoven zondag 9 april

Wie fietst er zondag 9 april mee met een rondje Eindhoven?
Vertrek 10h vanaf station (centrumzijde).
Ik kan een leuk rondje van ca 80 km maken (zal dit later posten op het forum).

In geval van teveel volle agenda's kunnen we wat mij betreft ook zondag 2 april gaan (dan is er wel de wereldfietsbeurs in Bussum).

Vicky
Ik doe mee 9 april. Ga 2 april naar de beurs.

Gr Leo Jansen
Ik rij mee 10 april. 2 April ga ik naar de beurs

Gr Peter Nijssen
zowel de 9e als de 10e gaat me helaas niet lukken….volgende keer beter.

Maar ff serieus, het is toch zondag de 9e? April?

groeten BertV
Staat genoteerd! Indien interesse kan ik aan de zuidoostkant van Ehv een koffiestop organiseren.
Leuk, er gaan al een aardig aantal mensen mee! Nu hopen dat het lekkere lenteweer van de afgelopen dagen nog even aanblijft.

Het is dit keer een heide-rondom-Eindhoven rondje geworden, met een koffie-etc-stop bij de welbekende Achelse Kluis.
Volgens de routeplanner van route.nl 75 km. De knooppunten route en gpx kun je vinden via deze link https://www.route.nl/fietsroute/556962/ ... heide-75km
Ha Vicky,

Via een PB lukt het niet, daarom maar hier:

Mooi rondje door de achtertuin van mijn geboorteplaats Eindhoven. Zoals ik hierboven al suggereerde kan ik een (gratis) koffiestop aanbieden op de in 2016 geopende Natuurbegraafplaats Schoorsveld, 3 km ten zuiden van knooppunt 88. Ik ben namelijk zo trots op deze, mede door mijn bemoeienis gerealiseerde, locatie, dat ik het graag aan iedereen (en met name aan iedere natuurliefhebber) laat zien!

Bert
Langs fietscafé de Hospes in Strijp :D :D :D :D :D
Volgende keer langs de Hut van Mie Pils?
Beter nog;
aanleggen bij Pastoorke van Moorsel, inclusief mooi ritje over de hei. :wink:
Altijd leuk als mensen enthousiast zijn over iets, dus wat mij betreft prima om in Schoorsveld een koffiestop te doen.

Vorige week zondag (met het mooie weer) het rondje proefgereden: het barst van de "fietsen in Brabant bourgondische koffie-stops" onderweg, dus dat komt helemaal goed :D
Ik heb een uitnodiging om naar PSV - Willem II te gaan. Het wordt weer spannend, dus als ik toch in de buurt ben. Begint om 16:45, moet lukken toch?
Hallo,

Ik fiets ook mee.

Groet Corne
16.45 h moet lukken lijkt mij (of we moeten alle voorgestelde bourgondische Brabantse koffietentjes gaan uitproberen, dan kan het lastig worden :D ).

We zijn nu in totaal met 7 personen (een paar mensen hebben zich via een PB aangemeld) en de weersvoorspelling is super! Last-minute mooi weer aanmeldingen zijn uiteraard nog welkom :D
Tot zondag!
Hey, dat is een leuk idee. Ik doe mee!
Ik ben er om 10:10. Niet wegrijden nog :D :o
Het was een reuzegezellige dag, een prachtige route met heel veel bos en heide, fijna terrasjes met lekkere koffie en vooral goddelijk weer. :D
Dank!
Genieton! Erg gevarieerde route, prachtig weer, leuke mensen. Leuk tijdverdrijf, dat pedaaltrappen.
Net thuis, vught-eindhoven rondje Eindhoven Eindhoven - Vught 150 km. Geen straf met dit mooie weer en goed gezelschap. Vicky bedankt!
Vicky, bedankt voor de organisatie van het eerste rondje Eindhoven. Bert, bedankt voor het meefietsen tot bijna Den Bosch en voor de koffie met wat lekkers erbij. Voor wat betreft de rest van de deelnemers, jullie waren een aangenaam, fiets, gezelschap.

Henk
Het was inderdaad een erg geslaagde en gezellige dag met super lekker weer!

Bij het afscheidsnemen werd zondag de 14e mei als datum voor het 2e rondje geopperd. Heeft iemand leuke ideeën voor een route? Zoniet, dan weet ik nog wel wat andere mooie plekken om langs te fietsen in het verlengde van mijn achtertuin :D
Ik zal wel even een nieuw topic starten voor 14 mei.

Vicky