Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 7 mei a.s. - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 7 mei a.s.

Op elke 1e zondag van de maand wordt het rondje Utrecht georganiseerd. Meestal is het startpunt Tolsteegbrug (t.o. Louis Hartlooper complex). Het tijdstip van vertrek is 10.30u. De afstanden variëren en liggen tussen 60-100 km en zijn afhankelijk van o.a. weersgesteldheid en seizoen. Het tempo ligt gemiddeld op ca. 20 km/u.

Het rondje Utrecht heeft diverse thema’s zoals een culinair rondje of een rondje nabij een andere stad. In het verleden zijn Nijmegen en Haarlem aangedaan. Een Off road of wielerrondje behoren ook tot de mogelijkheden.

Om voldoende variatie te houden kan een ieder de organisatie van een of meerdere rondjes op zich nemen. Dit kan heel eenvoudig door op deze aankondiging te reageren.
Hallo allen, wie is er zondag a.s. van de partij? Het belooft weer een zonnige dag te worden....dus er zijn geen smoezen ;-) Is er iemand die al een route op de plank heeft liggen? Zo niet, dan doen wij dat wel.
Leuk rondje en de weersvoorspellingen zien er ook nog steeds goed uit, maar helaas heb ik zondag een andere afspraak, waardoor ik er niet bij kan zijn :( .
Jullie veel plezier!

Gerben.
Heb een dansfeestje zaterdagavond. Afhankelijk van hoe dat feestje er inhakt ga ik wel/niet* mee. Vertrek gewoon bij de Tolsteegbrug ?

Groet,
Ruud

* doorhalen wat niet verlangt wordt :lol:
Leuke route. Ik ben er zondag bij en heb er heel veel zin in.
Ik kom ook, maar ik kan de link niet openen op mijn pc met windows 7. Waar gaat de route heen en hoeveel km?
Is de route ook op een andere manier te sturen?
Groetjes,
Hilde
Ik heb de link even gepost zodat hij met kaart zichtbaar is.
Ik denk niet dat ik erbij ben morgen, maar veel plezier gewenst allemaal.
De route is hier te zien:
http://www.mygpsfiles.com/app/#5i1QOeLE (verdwijnt vanzelf over 30 dagen)
PS let niet op de totale afstand, er staan 2 rondjes op dus je mag de afstand door 2 delen ;)
Sorry, had ik nog niet duidelijk gemeld. De route start 10.30 uur vanaf Ledig Erf.

De route is rond de 80 km. Wij nemen het mee op de GPS, dus komt goed morgen.

Tot morgen!
Heb mij zojuist geregistreerd en ik heb ook zin in een bloesemtocht van rondje Utrecht
Het was weer een gezellig rondje. Dank Jopie, Suzan, Hilde, Edwin, Mouhamed en Michiel.