Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 11 juni a.s. - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 11 juni a.s.

LET OP IN VERBAND MET PINKSTEREN IS HET RONDJE VERPLAATST NAAR DE 2e ZONDAG.


Op elke 1e zondag van de maand wordt het rondje Utrecht georganiseerd. Meestal is het startpunt Tolsteegbrug (t.o. Louis Hartlooper complex). Het tijdstip van vertrek is 10.30u. De afstanden variëren en liggen tussen 60-100 km en zijn afhankelijk van o.a. weersgesteldheid en seizoen. Het tempo ligt gemiddeld op ca. 20 km/u.

Het rondje Utrecht heeft diverse thema’s zoals een culinair rondje of een rondje nabij een andere stad. In het verleden zijn Nijmegen en Haarlem aangedaan. Een Off road of wielerrondje behoren ook tot de mogelijkheden.

Om voldoende variatie te houden kan een ieder de organisatie van een of meerdere rondjes op zich nemen. Dit kan heel eenvoudig door op deze aankondiging te reageren.
Dit keer geen rondje maar een route van Apeldoorn naar Utrecht dwars over de Veluwe en Utrechtse Heuvelrug.

Vertrek a.s. zondag 11.15u. vanaf station Apeldoorn.

Vooraf aanmelden wordt deze keer op prijs gesteld.

Onderstaand de link naar de route:
http://routeplanner.fietsersbond.nl/?ro ... erences=63

Routesuggesties zijn van harte welkom.

Tot zondag.
Leuk Edwin. Hoop dat er weer veel animo is. Lijkt goed weer te worden.
Hoi Edwin,

ik ben van de partij in Apeldoorn a.s. zondag.
waarschijnlijk rij ook terug naar Hengelo gld de vooruitzichten zijn uitstekend.
Misschien zijn er meer geïnteresseerde om mij terug te fietsen naar het oosten vh land

Groet, Ton
Goed plan Edwin! Ik ben erbij.
En hierbij een drietal route-suggesties (ik begreep toch goed dat je daar nog naar op zoek was?)

optie 1 (104 km): de langste die de hele Heuvelrug meepakt
optie 2 (94 km): iets korter, met de helft van de Heuvelrug
optie 3 (86 km): de kortste, meest rechtstreekse variant

Gegroet,

Gerben.
Hoi Gerben,

Helemaal over de heuvelrug heeft wel mijn voorkeur.

Wat mij betreft kiezen we voor optie 1 als jij en ton daar mee instemmen.

Edwin
Hallo Edwin,

De langste had en heeft ook mijn voorkeur, dus dat komt goed uit:-) De andere afstanden waren en zijn bedoeld voor het geval er medefietsers zijn die dichter bij de gebruikelijke 70 a 80 km willen blijven.
Weersvoorspellingen zijn nog steeds uitstekend, dus wie weet nog andere last-minute aanhakers....?

In ieder geval tot morgen!

Gegroet,

Gerben.
Leuke tocht, ik fiets graag mee.
De directe trein uit Utrecht komt aan om 16 over. Is mogelijk om om 11:17 te vertrekken?

Frank
Hoi Frank,

Ietsje later moet geen probleem zijn. Ik neem dan ook maar een treintje later.

Vertrek wordt dus een kwartiertje later.

Wellicht zien we elkaar op Utrecht.

Tot morgen.

Edwin
Kwartiertje later .. lijkt maar 2x uur te gaan morgen?
Kwartiertje later .. lijkt maar 2x uur te gaan morgen?
Ok, dan neem ik ook de rechtstreekse trein van 10:36 uit Utrecht (ipv die van een half uur eerder) waarmee we in plaats van net te laat voor vertrek om 11:15 mooi op tijd zijn voor vertrek om 11:30.
(de trein gaat inderdaad 2x p.u., 1x rechtstreeks en 1x met overstap)
As* schreef:Kwartiertje later .. lijkt maar 2x uur te gaan morgen?
Edwin bedoelt denk ik dat we ivm de aankomstijd van de trein om 11:16 niet om 11:15 vertrekken maar een kwartiertje later, om 11:30.
Tot straks, op de trein.

Frank
trapfries schreef:Weersvoorspellingen zijn nog steeds uitstekend, dus wie weet nog andere last-minute aanhakers....?
Ja, ik.
Mocht iemand dit nog lezen: ik ben onderweg.
Vandaag heel veel plezier beleefd aan een heel mooie tocht van Apeldoorn naar Utrecht. We gingen iets later van start dankzij de inzet van een veel te kleine trein door de NS. Direct na de start werd een stevig tempo ingezet. Na ruim 100 km kwamen we rond 17.30 weer in Utrecht aan.

Dank Gerben, Ton, Frank, Kasia, Eric, Astrid en Michiel voor de gezellige en onvergetelijke dag.
Wij vonden het ook geslaagd :-) Lekker dagje sporten:-) Bedankt allen!