Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Utrecht 15 april a.s. - Forum Wereldfietser

rondje Utrecht 15 april a.s.

Op elke 1e zondag van de maand wordt het rondje Utrecht georganiseerd. Meestal is het startpunt Tolsteegbrug (t.o. Louis Hartlooper complex). Het tijdstip van vertrek is 09.30u. De afstanden variëren en liggen tussen 60-100 km en zijn afhankelijk van o.a. weersgesteldheid en seizoen. Het tempo ligt gemiddeld op ca. 20 km/u.

Het rondje Utrecht heeft diverse thema’s zoals een culinair rondje of een rondje nabij een andere stad. In het verleden zijn Nijmegen en Haarlem aangedaan. Een Off road of wielerrondje behoort ook tot de mogelijkheden.

Om voldoende variatie te houden kan iedereen de organisatie van een of meerdere rondjes op zich nemen. Dit kan heel eenvoudig door op deze aankondiging te reageren.

VANWEGE PASEN EN DE WERELDFIETSERSBEURS WORDT HET RONDJE DEZE KEER VERPLAATST NAAR DE 3E ZONDAG VAN APRIL.
Praktisch inderdaad om te verplaatsen. Op voor een mooie lentetocht.
Maar iedereen is natuurlijk welkom om op zaterdag 7 april mee te fietsen vanuit Wageningen.
Hallo,

....of op zondag 8 april vanaf 10 uur vanaf het Peerd van Ome Loeks voor het station van Groningen.
Groet, Petra.
Het lijkt er op dat dit het laatste rondje was? Is er nog interesse in de toekomst voor een rondje Utrecht?
Hallo, ik ben onlangs in Nederland aangekomen, in Utrecht, en zou geïnteresseerd zijn om deel te nemen aan de volgende ronde naar Utrecht, wanneer deze is georganiseerd.

Groeten,
Indurain99.
Het is zomer, dus wordt het niet weer eens tijd voor het rondje culinair?
Wil ik deze keer wel oppakken.

Laten we dit topic even misbruiken om agenda’s af te stemmen. Als een paar van de usual suspects reageren, dan moet het door kunnen gaan.

Normaal doen we dit op de eerste zondag van de maand, maar die van juli hebben we al gemist. Ik kan zelf niet aanstaande zondag (en het weekend van 20 21 22 juli vervalt voor mij ook), maar de overige zondagen in juli en augustus zijn geen probleem.
Ik woon binnenkort niet meer in Utrecht maar in Zeist, Tolsteeg is prima op fietsafstand. Ik kan 2 september. Iemand zin?
I could go ,if I don't doing another thing.The place of starting is Tolsteegbrug at 9:30 h., no?, here: https://www.google.com/maps/place/Tolst ... 8c0ef15ca5

,But..., it is sure that there will be 'rondje' that day, 2nd September , or not?

Greetings,
Indurain99.
Ja, de klad zit er een beetje in. Laten we er weer eens een zwengel aan geven.

Phien en indurian, zouden jullie om het nieuwe topic bovenin de lijst actieve onderwerpen te houden, in daar kunnen melden dat jullie komen? / could you place a message in the new topic?
I hadn't seen the other topic.I write another message there, -rondje Utrecht 2 September: viewtopic.php?f=30&t=31864