Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 10 juni 2018 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 10 juni 2018

Hallo fietsluitjes,
Na al wekenlang prachtig weer hoop ik dat we ook aanstaande zondag in een heerlijk zonnetje een Rondje Groningen kunnen fietsen. De temperatuur lijkt in ieder geval prima te worden.
We verzamelen zoals gebruikelijk bij het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation van Groningen waar we om 10 uur vertrekken voor een tochtje van 70-80 kilometer. Wees welkom!
Groet, Petra.
Hallo Petra. Wij zijn present. Hebben er weer zin in. Tot zondag.
Hallo,
De weersvoorspellingen gingen even flink de verkeerde kant op, maar de regenkansen zijn inmiddels tot bijna 0% gedaald, dus met 25 graden wordt dat een heerlijk zomers tochtje.
Groet, Petra.
Ik ben ook van de partij.Petra heb jjj een rondje ?
Anders wil ik wel wat vezinnen.
Hallo,
Ja, fijn als jij deze keer een rondje wilt verzinnen. Nu alleen nog wat meer mensen die gezellig meefietsen. Wie is er nog meer van plan om morgen mee te gaan?
Groet , Petra
Ik ga ook mee deze keer, ben benieuwd :D
Ik ga ook mee, tot morgen!

groet, Rikie
Hallo,
Dat was weer een heerlijke fietstocht. Nadat in mei vrijwel iedereen andere plannen had (en er uiteindelijk toch nog twee mannen bij het Peerd stonden die samen op tocht zijn geweest), waren er nu 6 aanmeldingen en vertrokken we met zijn tienen: Cilia, René en Geke, Rikie, Annelies, Jos, Marten, Henk, André en ondergetekende. Cilia had een mooie route verzonnen naar de Dollard.
Via Thesinge en Stedum stopten we bij een rust.nu in Zeerijp voor een koffiestop. Een vriendelijke vrouw voorzag ons van koffie en thee; helaas had ze geen appeltaart. Door op de fiets richting de Dollard, maar na enkele pogingen bleek de dijk under construction en bogen we het hoofd om ons dan maar in Appingedam alsnog op een stukje appeltaart te storten. In vliegende vaart met de wind in de rug ging het vervolgens in één ruk naar huis, langs de noordkant van het Schildmeer en over kilometerslang fietspad dat half overwoekerd was door gras en riet. Na vieren fietsten we het plein voor het hoofdstation weer op voor een ultiem rondje om het Peerd.
En toen begon toch de zon nog even te schijnen...
Groet, Petra.
Ah.. te laat .. Dacht net, wel weer zin om na een mooie leuke pinkstertocht weer eens met de groep " wereldfietsers" het Groningerland te verkennen. Een volgende datum al bekend? Groet Marielle (uit Gr)
Dag Marielle,
Ik kwam er op 10 juni zelf net te laat achter. Had voor het eerst sinds lange tijd mee willen fietsen.
Bij mijn weten is Rondje Groningen altijd de tweede zondag van de maand. Dus de eerstvolgende zou dan 8 juli zijn.
-Jan