Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kennismakingsweekend WF 18-35 - Forum Wereldfietser

kennismakingsweekend WF 18-35

Het is weer zover, tijd voor het jaarlijkse kennismakingsweekend van de WereldFietser 18-35! Dit weekend vindt plaats vanaf vrijdag 27 juli. tot en met zondag 29 juli

Dit jaar staat een, hopelijk, mooie route van de veluwe richting Tilburg op het programma. Op vrijdag verzamelen we bij natuurkampeerterrein Landgoed Quadenoord in Renkum. Zaterdag fietsen we richting Gemonde om daar te overnachten op natuurkampeerterrein Op 't Hogt. Hier kunnen we barbecueën en een vuurtje stoken. Zondag vertrekken we richting Station Tilburg

We verwachten dat beide dagen een afstand tussen de 60 en 80 km te fietsen. Meer informatie over de route volgt nog.

Laat je weten of je erbij bent? Dan kunnen we doorgeven met hoeveel personen we komen kamperen :)
Sorry trouwens dat het zo laat op de site is gekomen, maar degene die het organiseert komt tijd te kort dus spring ik op het laatste moment even bij
Goedenavond!

Omdat Els en Robin het op dit moment erg druk hebben spring ik even bij.

Els en Robin hebben een mooie tocht uitgedacht die ons van Renkum (15 km van Arnhem) via Gemonde (even onder 's Hertogenbosch) naar Tilburg voert. We slapen op natuurkampeerterreinen dus zorg er voor dat je je NK bij je hebt als je meefietst. per kaart kan je een aantal tentjes bij je hebben.

Voor boodschappen komen we genoeg tegen op de zaterdag, in het begin heb je Druten en later op de route nabij de camping heb je in Heesch en Schijndel voldoende supermarkten.

De tracks zijn nog in wording en worden morgen geupload en dan zorg ik er voor dat jullie de linkjes krijgen. Voor de rest hopen wij natuurlijk op een zo hoog mogelijke opkomst
Helaas ben ik alweer elders aan’t fietsen, net als voorgaande jaren... veel plezier!
Ik ben er bij en kom vrijdagavond aan op Quadenoord. Het weer ziet er veelbelovend uit. Tot de 27e

Groeten Eden
Hi Eden,

Leuk dat je meedoet met het weekend! We zien je vanzelf op de camping verschijnen! Ik zal binnenkort nog even de tracks er op zetten!

Paul