Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 9 september 2018 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 9 september 2018

Hallo fietsluitjes,
Zondag lijken we het net niet helemaal droog te gaan houden, maar dat mag wat mij betreft de pret niet drukken. Wie fietst er zondag mee met een Rondje Groningen? We starten zoals gebruikelijk om 10 uur vanaf het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation van Groningen en fietsen dan een rondje van ongeveer 75 km.
Tot zondag!
Groet, Petra.

NB:
Het is dit weekend ook TKP-tocht dus het is wel handig om al die wielrenners zoveel mogelijk te mijden.
Wij fietsen natuurlijk mee.
Wij willen wel een route bedenken. We hebben ook al wel een idee :wink:
Hallo René,
Op de website van tkp: https://www.tochtvangroningen.nl/tkp-to ... groningen staan alle routes die zondag gereden worden. Een rondje ten oosten of zuiden van Groningen lijkt het meest 'veilig' te zijn :P
Groet, Petra.
Hoi Petra,
Inderdaad een handige link.
Het gaat nu zeker goed komen met onze route :D
Enkele jaren twee keer meegedaan maar kon het rondje toen beide keren niet voltooien :(
Heb net een trainingsritje op IJsland achter de rug dus hoop dat het nu wel lukt.

-Jan
Ik kom ook,

Kees
Ik ga een weekend fietsen/kamperen in Drenthe. Veel plezier.
Wim
Ik fiets ook mee.

Annelies
Hallo fietsluitjes,
Dag was me een dagje weer wel. Dat niet helemaal droog (wat ik in mijn openingsberichtje voorspelde) vertaalde zich uiteindelijk in tien druppels regen; voor de rest van het dag was het licht bewolkt met vooral ook veel zon, dus prima shirtjes- en hempjesweer.
Met zijn achten (René, Geke, Jan (59 :D ), Kees, Henk, Eelke, Annelies en Petra) vertrokken we voor een rondje van René langs de Onlanden en Haren, dwars door de bossen voor een eerste koffiestop in Schipborg aan de Drentse Aa. Daarna een mooi stukje, een bochtje boven Gieten langs, onderweg genoten van veel uitgestalde pompoenen. Een tweede koffiestop in Gasteren.
Daarna via Taarlo, langs Zeegse, door de Eelder bossen en via dezelfde Onlanden, met nog een leuk ommetje door het Stadspark (waar ik voor het eerst in mijn leven zag dat daar ook een speeltuin was :lol: ) weer terug naar het Peerd van Ome Loeks.
Al met al zo'n 85 km, dus een hele tocht. Mijn nieuwe zadel zorgde voor beurse billen, voor de rest heb ik heerlijk genoten, dus René en Geke bedankt voor de route en het wegkapitein spelen.
Groet, Petra.