Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 11 november 2018 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 11 november 2018

Hallo fietsluitjes,
Komende zondag 11 november 2018 vieren we de negende verjaardag van ons Rondje Groningen. Het vertrek is zoals altijd om 10 uur 's morgens vanaf het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation Groningen. Van daaruit rijden we een rondje van zo'n 75 km met na een km of 30 een koffiestop en bijna aan het einde van de rit een soepstop bij mij thuis. Dus als je meefietst, lees ik dat graag hier in de komende dagen, dan weet ik op hoeveel fietsers ik ongeveer kan rekenen voor de soep.
Tot zondag!
Groet, Petra.
Hoi Petra,
Ik rij graag mee. Kommetje soep, weet ik uit ervaring van vorig jaar, smaakt altijd heerlijk als jij het gemaakt heb.

Groetjes Eelke

P.s. Heb je al een route, of zal ik er eentje in elkaar draaien?
Hallo Eelke,
Dank voor het aanbod, maar ik heb al een route gemaakt.
Groet, Petra.

PS: Knap dat je je de soep van vorig jaar nog kunt herinneren, want je was er toen helemaal niet bij :lol:
Kan helaas niet van de partij zijn, net herstellende van twee operaties en van de hierdoor verminderde weerstand ben ik erg ziek geworden. Alleen vanmorgen een klein stukkie gefietst op de waddenzeedijk bij zonnig weer, maar al gauw moe geworden.
Wij zijn er graag, net als vorig jaar, weer bij.
Hierbij reserveren we 2 soepkoppen :P
Petra137 schreef:
wo 07 nov, 2018 18:42
Hallo Eelke,
Dank voor het aanbod, maar ik heb al een route gemaakt.
Groet, Petra.

PS: Knap dat je je de soep van vorig jaar nog kunt herinneren, want je was er toen helemaal niet bij :lol:
Is dat al weer twee jaar geleden :shock: Enfin, toen was de soep ook lekker.. :D
Hallo,
De soep staat inmiddels klaar en er is genoeg voor een man of tien. René uit Lelystad komt hoogstwaarschijnlijk ook, en neemt misschien nog een vriend mee, dus dat betekent dat er nog wel wat fietsers meekunnen.
Het lijkt niet helemaal droog te blijven... mocht het tegenvallen dat maken we er een wat korter rondje van.
Tot zondag,
Groet, Petra.
Probeer er morgen ook te zijn.
Gr edith
Ga ook weer graag mee!
Bert
Hoi Petra,
Ik kom. De auto is klaar.

Tot morgen.
René
Beetje late aanmelding, maar ik ga ook graag mee.

-Jan
Vast namens allen: dank aan Petra voor route, ontvangst en heerlijke soep!
Bert
Hallo fietsers,

Ik vond het vandaag weer een gezellige fietstocht (op de regen in het eerste uur na, je wordt er toch best nat van :cry: ). We vertrokken met zijn negenen vanaf een nat Peerd: Eelke, René uit Lelystad, Bert, René en Geke, JanH, Edith, Kees en ik. Door de Onlanden, via Peize, om Roden heen en met een leuk lusje naar Roderesch. Daar bij ons favoriete restaurant aan de koffie/thee en taart en een beetje opgedroogd.
Daarna konden alle regenspullen in de tassen en fietsten we met een stevig tempo via Steenbergen, Een, Veenhuizen, Norg en Eelde door de bossen terug naar Haren. Exact om half drie reden we, na 65 km, mijn achtertuin binnen waar Paulus en Co ons stonden op te wachten, gezellig! Van Eelke, René en Geke kreeg ik een prachtig soepkookboek: Soup en zo. Mag ik daaruit opmaken dat het vieren van onze Rondjesverjaardag met soep wel bevalt? Da's mooi, ik zal de komende jaren een paar lekkere soepen uit dit boek verzorgen.
Dit keer had ik pittige pompoensoep gemaakt, die door eenieder lekker naar binnen werd gelepeld. Een uurtje later toog iedereen weer naar huis. Dank voor de gezelligheid en het bijna helemaal leegmaken van de soeppan.
Groet, Petra.
Hallo,
Is er ook een rondje in december?
Gr edith