Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 13 januari - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 13 januari

Dag allemaal,

Het is rotweer morgen, maar eigenlijk moet je dat gewoon niet weten vantevoren niet? Ik besluit morgen om 10:00 bij het peerd voor het station of het voor mij wat wordt of niet. En zo ja, dan bedenken we wat.

groet,
Kees
Helaas kan ik niet morgen.
Mochten de trotseerders om 10:00 besluiten niet te gaan gaan fietsen kan je altijd nog in het gezellige wielercafé Spaak (Oude Boteringe) gezamenlijk een bakkie doen.
Succes morgen!

-Jan
Zoals beloofd heb ik om 10:00 vanaf het peerd een kwartiertje gekeken naar de wat mismoedig rondlopende treinreizigers die van de regen en de wind ook niet erg vrolijk werden. Geen wereldfietser te bekennen, zijn zeker allemaal elders op de wereld waar de zon schijnt. Het "rondje" werd toen erg klein, Haren-Groningen vv.

In februari barst het voorjaar los . . . .

tot dan,
Kees
Niemand onderweg? Ja hoor, ik heb een rondje blauwe stad gedaan voor een verlaat, door plichtsbesef gedreven nieuwjaarsbezoek. 5 uur in de regen met een forse wind tegen op de terugweg. In Hoogezand dan ook maar op de trein gestapt. Op den duur is het toch minder lollig op die manier. Onderweg 4 fietsers gezien, stoere 60 plus mannen op hollandse fietsen met 7 versnellingen. :)
Hallo Kees,
Wat sneu. We waren wel thuis, maar snip verkouden en durfden het niet aan.
Volgende keer beter!
Margo en Frenk
- bericht verwijderd, heb me van datum vergist -