Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Rotterdam zondag 17 februari - Forum Wereldfietser

Rondje Rotterdam zondag 17 februari

Zoals altijd op de 3e zondag van de maand ... Rondje Rotterdam!

De route ligt niet vast, de ontmoetingsplek wel: 12.00 bij de Euromast.

Wie gaat er mee?
Welkom terug van weggeweest.
Ik woon er in de buurt. Hoe groot is het geplande rondje?
Hoi Jaccow,

We vertrekken om twaalf uur vanaf de Euromast. Het tempo is gematigd en dat kunnen we altijd op aangeven aanpassen aan wie dat wil. We rijden inclusief een koffie-break en een boterhammetjes-stop zo’n uurtje of vijf, zeg ± 80 km, dus in de wintermaanden ben je zo vijf uur/zes uur thuis.
BartO schreef:
wo 06 feb, 2019 10:02
Hoi Jaccow,

We vertrekken om twaalf uur vanaf de Euromast. Het tempo is gematigd en dat kunnen we altijd op aangeven aanpassen aan wie dat wil. We rijden inclusief een koffie-break en een boterhammetjes-stop zo’n uurtje of vijf, zeg ± 80 km, dus in de wintermaanden ben je zo vijf uur/zes uur thuis.
Bedankt Bart. Klinkt goed. Ik heb afgelopen weekend 65km gereden en afgelopen zomer dagen van 100km dus dat moet goed komen.

Tot dan!
Ben gisteren hard door mijn enkel heen gegaan, dus ik moet even kijken hoe die zondag is. Jammer, want ik zou graag mee willen. Heb zelfs de fiets de afgelopen week helemaal klaar gemaakt. :|
De voorspelling is zonnig en 15 graden, heerlijk fietsweertje dus!

Zelf fiets ik morgen nog niet mee ivm recente knie-operatie maar ik zal om 12u bij de Euromast staan om jullie uit te zwaaien!
Zondag 17 februari, Euromast, Rotterdam.

Om 12.00 uur vier man aanwezig. Op deze werkelijk schitterende en warme februari-dag. En dan te bedenken dat meer dan de helft van alle verreden Elfstedentochten in datzelfde februari plaatsvond!

Vier man. Én Suzanne, die komt uitzwaaien, maar ook meteen van de gelegenheid gebruik maakt om mini-donuts en mandarijnen uit te delen. Thanks.
Eén man slaat het donut-aanbod af: 'aan de lijn zijn' (vanwege privacy-redenen blijft zijn naam onvermeld).

Uiteindelijk 'over' en tussen de Reeuwijkse Plassen gefietst. Koffiestop op terrasje aan het water, buiten in het zonnetje. De traditionele appeltaart wordt echter overgeslagen. Solidariteit met de lijner?

Rond 17.30 terug, nog net de ondergaande zon in Rotterdam meepakkend.