Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets en wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Fiets en wandelbeurs

Omdat ik niet direct een topic hierover vond, een algemeen bedoel ik, post ik het hier.

Weten jullie een goedkope parking in de buurt van de RAI? Ik zou dit weekend willen gaan, maar met de trein ben ik meer dan 2 uur onderweg en zal het me ook een pak geld kosten. Daarom wou ik met de auto gaan, maar de parking van de RAI vraagt 13 euro :shock: om er te staan. Dat ik vind ik nu wel stevg overdreven. Daarom dat ik een goedkopere parking zoek.

Kunnen jullie misschien ook nog even zeggen of het echt de moeite is om te komen? Met de auto is het toch ook anderhalf uur rijden, dus moet het wel de moeite zijn.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Wannes
Hoi,
Als je van de A10 afkomt ga je niet naar de RAI-zijde, maar de andere kant op. Stug rechtdoorrijden totdat je mag parkeren - lijkt verder dan het is. Dan de (vouw)fiets uit de auto pakken en binnen 10 minuten heb je een frisse neus, stal je de fiets in de gratis fietsenparking, je bent binnen :D
Leon (die met fiets en al naar binnen wandelt, maar da's iets anders)

Das goedkoop voor een dagkaart. De Bijenkorfgarage bij de Dam vraagt 47.50 voor een dag parkeren. Evenals een aantal andere garage's hier in Amsterdam.
Dus het is maar hoeveel je er voor over hebt denk ik....

Als je over de A12/A4 rijdt, kan je in Nieuw Vennep GRATIS bij het station parkeren (wel een GRATIS kaartje trekken) en dan elk half uur per trein in 15 minuten bij de RAI geraken. De trein vertrekt 2 voor half en heel uur.
Over Utrecht zijn er geen kleine stations met een direct trein naar de RAI.

Ik vind de beurs leuk, vooral als je ideeën zoekt om te gaan fietsen.
Kom vooral langs bij Fietsers Informeren Fietsers!
Veel plezier, Wouter Bazen

Wellicht zijn er nog meer fietsenthousiasten uit de omgeving van Antwerpen, Brecht, Sint-Job-in-'t-Goor, Brasschaat, Schooten of Westmalle die graag naar de beurs in Amsterdam willen komen. Dan kunnen jullie samen rijden en de kosten delen

In de gemeente Duivendrecht parkeer je gratis. Doe dat bijvoorbeeld bij metrostation Overamstel. (afslag S111 op de ring)

http://www.gvb.nl/reizigers/plattegrond ... kaart.aspx

Parkeer op de Van Marwijk Kooystraat of de Spaklerweg (of omgeving) en neem één halte de metro naar de Rai (elke 10 min een metro naar Westwijk)

Zie www.viamichelin voor de route per auto.

En: de meermanskaart van de NS (waarmee je met een groep kan reizen) is met het avondretour afgeschaft lees ik op de site van www.rover.nl.
Dus samen goedkoper met de trein alleen met een Nederlandse kortingskaart.

Gr hans

Transferium Arena! Goedkoop parkeertarief en nog tramkaartjes cadeau.

Die automobilisten worden veel teveel in de watten gelegd. Ga toch fietsen!

Ben

Bent schreef:Transferium Arena! Goedkoop parkeertarief en nog tramkaartjes cadeau.

Die automobilisten worden veel teveel in de watten gelegd. Ga toch fietsen!

Ben
Het is zondag Ajax-Feyenoord!

Grappig dat er zoveel reacties komen die geen antwoord zijn op de vraag terwijl het antwoord al gegeven is.
Leon

Waarom verwondert dat me niet?