Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ik organiseer twee tours door Malawi, wie gaat er mee? - Forum Wereldfietser

Ik organiseer twee tours door Malawi, wie gaat er mee?

Hoi wereldfietsers!

Het viel me op dat er ontzettend weinig mensen fietsen in Afrika. Waarom? Geen idee! Of toch wel: er hangt een beeld aan van gevaarlijk, corrupt, vies. Niet terecht vind ik. Want Afrika is ook veerkracht, dansjes op straat, gastvrijheid, humor en bovenal indrukwekkende natuur.
Zelf wilde ik heel erg graag weer eens gaan fietsen in Malawi waar Jeroen en ik een paar jaar gewoond hebben. Nog steeds mijn favoriete fietsland in Afrika. Nu dacht ik: ik neem wat andere mensen mee. Samen met een vriendin -ook ex-Malawi inwoner- organiseer ik in september / oktober twee fietstochten door Malawi, een in het zuiden en een in het noorden. Het zijn geen commerciele tochten (de prijs dekt wel ook onze kosten), maar ze zijn wel goed georganiseerd.
Ga je mee?

Zuiden: 17 dagen, eigen bagage achterop, vooral asfalt, slapen in guesthouses & lodges, 5-8 personen, 31 augustus - 16 september

Noorden: 18 dagen, MTB tocht, volgauto, vooral off-road, slapen in tent & guesthouses, 5-8 personen, 21 september - 8 oktober

Kijk voor meer informatie op http://www.cyclingmalawi.blogspot.com en/of kom naar de informatiedag in Utrecht op 29 maart (stuur me dan even een pb of een email naar cyclingmalawi@gmail.com)

Wat een geweldig leuk initiatief. Ik zou graag mee willen maar ga in september al fietsen naar Praag. Een andere keer misschien.
In ieder geval veel succes met de organisatie en ik hoop dat je andere fietsers meekrijgt.

Ronald

Hoi Ronald, jammer dat je niet meekan. Maar als het goed bevalt dit jaar, wie weet komt er dan volgend jaar nog eentje. Ik zit in de buurt dan, want we verhuizen 18 april naar Dar es Salaam. Ha, fijn terug naar wat voelt als thuis!
Veel plezier op je tocht naar Praag in ieder geval

Andere wereldfietsers die meewillen?

Heeft iemand een tip over hoe we deze tochten verder kunnen promoten? Heb de Vakantiefietser ook al benaderd.
Ik zet ook wel even een berichtje op het Afrika-forum.

Groetjes!

Eveline