Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Klickfix Online bestellen in NL - Forum Wereldfietser

Klickfix Online bestellen in NL

Beste Online winkel voor het gehele aanbod van Kickfix met snelle levering binnen Nl aub. Heb me de laatste uren suf gezocht en niet gevonden wat ik nodig had. Er is een overaanbod van online winkels maar ze hebben niet allemaal Klickfix of enkel een paar produkten. Een vriend vertrekt op 30 Nov weer richting Thailand en kan de spullen meebrengen.

Thanks,
Je vertelt niet wat je precies zoekt maar bij bij Rose Versand hebben ze best wel wat klickfix-artikelen. Gebruik voor het gemak de zoekfunctie rechtsboven in het scherm (www.rose.nl) . Succes
Somchai schreef:Beste Online winkel voor het gehele aanbod van Kickfix met snelle levering binnen Nl aub. Heb me de laatste uren suf gezocht en niet gevonden wat ik nodig had. Er is een overaanbod van online winkels maar ze hebben niet allemaal Klickfix of enkel een paar produkten. Een vriend vertrekt op 30 Nov weer richting Thailand en kan de spullen meebrengen.

Thanks,
Dat is nog geen week, dan maak je het wel spannend. Maar als je aangeeft wat je hebben moet...?
Klickfix is te koop bij Bike4Travel. ik heb het zaterdag nog gezien in de winkel.

http://www.bike4travel.nl/
Bedankt voor de info, een deel van de spulletjes zijn ondertussen hier geraakt.