Additionally, paste this code immediately after the opening tag: radical design cyclone - Forum Wereldfietser

radical design cyclone

hallo,
ik ben op zoek naar een een cyclone fietskar om dit jaar de 100 cols tocht te fietsen. Ben op zoek naar een 2e hands exemplaar in goede staat. ( of een nieuwe ergens in de opruiming). Hoop dat er iemand is, of iemand weet die bezit is van een dergelijk karretje, het niet meer gebruikt en wel wil verkopen.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,

BERT
Jou zoektocht is een speld in de hooiberg :shock: Ben zelf ook op zoek geweest, en heb verleden week een nieuwe gekocht bij jan Brinkman Dronten, deze organiseert 7 maart een wereld/europa fietsbeurs.
Het enige nadeel is dat de verbinding tussen de kar en fiets voor 28-29 inch fietsen eigenlijk wat langer had mogen zijn, .En de prijs de kar kost gewoon een hoop geld.
Ben enorm groots met de kar en denk niet dat ik de kar ooit zal verkopen.
Van de week er één op mp gekocht, voor een fractie van de nieuwprijs :D
(beetje geluk en geduld moet je wel hebben, maar ze staan er regelmatig op voor een aardige prijs)
jony schreef:Van de week er één op mp gekocht, voor een fractie van de nieuwprijs :D
niet gezien :shock:
Hoi,
ik heb 2 jaar geleden een RDC bagagekar gekocht na vruchteloos zoeken naar een tweedehands. Ik vind deze kar fantastisch, en zal ze waarschijnlijk ook niet wegdoen. De aankoopprijs is niet min, maar ze is het echt waard. Ik heb er nu +/- 4000 km met gefietst en ben nog steeds fan.

Succes met de zoektocht,

Philmar
BEDANKT VOOR DE REACTIES.
Heb nog even de tijd voordat ik vertrek maar fijn om te horen dat jullie zo enthousiast over de cyclone zijn. (Twijfelde nog wel een beetje omdat mensen toch de voorkeur hebben voor fietstassen ivm rolweerstand enzo).

Bert