Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht naar Anjan 2-3Gt of Kaitum 2 - Forum Wereldfietser

Gezocht naar Anjan 2-3Gt of Kaitum 2

Hallo,
Ben naarstig op zoek naar een Hilleberg tent type Anjan 2 GT of 3 GT, en anders een Kaitum 2.
Wie kan mij daarbij helpen met deze zoektocht.
antonio18 schreef:
ma 18 mar, 2019 23:09
Hallo,
Ben naarstig op zoek naar een Hilleberg tent type Anjan 2 GT of 3 GT, en anders een Kaitum 2.
Wie kan mij daarbij helpen met deze zoektocht.
www.hilleberg.com
...of vraag je ons om voor je op Marktplaats te zoeken? :|
Nou zeg... het kan toch zijn dat de TS Marktplaats, etc. al heeft afgestruind en niets heeft gevonden.

Ook zal het niet de bedoeling zijn van de TS om een nieuw exemplaar te kopen, anders had hij de topic niet gestart.

Dus met bovenstaanden twee opmerkingen is de TS niet geholpen, lijkt me. Ik hoop voor hem/haar dat iemand op dit forum nog een gebruikt exemplaar heeft liggen en hem wil verkopen. Volgens mij was de vraag daar namelijk ook op gericht :idea:
Edwin* schreef:
di 19 mar, 2019 12:19
Nou zeg... het kan toch zijn dat de TS Marktplaats, etc. al heeft afgestruind en niets heeft gevonden.

Ook zal het niet de bedoeling zijn van de TS om een nieuw exemplaar te kopen, anders had hij de topic niet gestart.

Dus met bovenstaanden twee opmerkingen is de TS niet geholpen, lijkt me. Ik hoop voor hem/haar dat iemand op dit forum nog een gebruikt exemplaar heeft liggen en hem wil verkopen. Volgens mij was de vraag daar namelijk ook op gericht :idea:
Dank voor het invullen van de ontbrekende info - op basis van diverse aannames neem ik aan 8)
Edwin* schreef:
di 19 mar, 2019 12:19
Nou zeg... het kan toch zijn dat de TS Marktplaats, etc. al heeft afgestruind en niets heeft gevonden.

Ook zal het niet de bedoeling zijn van de TS om een nieuw exemplaar te kopen, anders had hij de topic niet gestart.

Dus met bovenstaanden twee opmerkingen is de TS niet geholpen, lijkt me. Ik hoop voor hem/haar dat iemand op dit forum nog een gebruikt exemplaar heeft liggen en hem wil verkopen. Volgens mij was de vraag daar namelijk ook op gericht :idea:
Nou zeg.. staat nergens dat het om een gerbukte exemplaar moet gaan, dus mijn info is wel degelijk nuttig