Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eenpersoonstent - Forum Wereldfietser

Eenpersoonstent

Ik wil in mei/juni een weekje alleen op stap, zonder mijn vrouw dus. Onze kleine koepeltent vind ik daaarvoor te groot en vooral te zwaar (3,5 kg). Ik zoek dus een lichtgewicht tentje (1 tot 1,5 kg) zoals een MSR Hubba. Omdat ik niet weet of ik dat vaker zal gaan doen wil ik (nog) geen nieuwe tent kopen.
Wie wil ervan af of desnoods zijn tent een weekje uitlenen (uiteraard tegen vergoeding)?
HOY HOY swdick,
Had hetzelfde 'probleem' en ben uiteindelijk uitgekomen op een Tarp (Trailstar clone uit China) met al naar gelang het jaargetijde of binnentent met muskietengaas of alleen een badkuipje. Alles uit China via AliExpress,toaal << 100 euro. Gewicht ca 1200 gr Max dacht ik. Mocht je meer privacy of warmte wensen dan bestaat er ook nog een winteruitvoering van de binnentent. :wink:
Bevalt mij prima.
Valt altijd te praten over lenen.
GRTZ
LF
Bedankt voor je aanbod. Ik ga toch meer voor een volwaardige (buiten)tent ipv een tarp. Ik kijk nu naar Naturehike tenten, voor een proefkampeervakantie nog wel betaalbaar.
Prima tent van naturehike!
Via Ali B te bestellen.

Gr Anja
Deze misschien?

viewtopic.php?f=11&t=32961
swdick schreef:
wo 27 mar, 2019 16:10
Ik wil in mei/juni een weekje alleen op stap, zonder mijn vrouw dus. Onze kleine koepeltent vind ik daaarvoor te groot en vooral te zwaar (3,5 kg). Ik zoek dus een lichtgewicht tentje (1 tot 1,5 kg) zoals een MSR Hubba. Omdat ik niet weet of ik dat vaker zal gaan doen wil ik (nog) geen nieuwe tent kopen.
Wie wil ervan af of desnoods zijn tent een weekje uitlenen (uiteraard tegen vergoeding)?
Coleman cobra is een goede tent of koop een vsngo tent (1,5-2kg
Heb inmiddels de Naturehike Star River 2 persoonstent gekocht en enkele malen opgezet in de achtertuin. Ziet er prima uit en is met ca 2 kg en 175 Euro een fantastisch tentje, waarmeer ik deze zomer ook nog met mijn vrouw op pad kan. Lijkt erg op de MSR Hubba Hubba.
Daarmee kan dit onderwerp gesloten worden :-)