Additionally, paste this code immediately after the opening tag: MSR multifuel brander gezocht - Forum Wereldfietser

MSR multifuel brander gezocht

Ik ben op zoek naar een complete set; Brander, pomp, brandstoffles (liefst 1 liter of meer) van MSR of een ander merk van vergelijkbare kwaliteit. Hoe het er uit ziet is niet heel belangrijk, als het technisch maar 100% is. Mijn budget is max. €60
patrick_ijsselstein schreef:
wo 15 mei, 2019 17:18
Ik ben op zoek naar een complete set; Brander, pomp, brandstoffles (liefst 1 liter of meer) van MSR of een ander merk van vergelijkbare kwaliteit. Hoe het er uit ziet is niet heel belangrijk, als het technisch maar 100% is. Mijn budget is max. €60
Is een Whisperlite International multifuel genoeg voor je of moet het een XGK zijn of zo?
patrick_ijsselstein schreef:
wo 15 mei, 2019 17:18
Ik ben op zoek naar een complete set; Brander, pomp, brandstoffles (liefst 1 liter of meer) van MSR of een ander merk van vergelijkbare kwaliteit. Hoe het er uit ziet is niet heel belangrijk, als het technisch maar 100% is. Mijn budget is max. €60
Patrick,

Jammer ik kan je niet helpen, mijn wederhelft heeft een paar jaar terug nog een MSR allesbrander weggegeven !!

Ik kan je aanbevelen een kleinere of zelfs de kleinste brandstof fles te kiezen, en daarnaast een plastic (iets steviger PET) voorraadflesje mee te nemen -- in mijn ogen biedt die grote fles geen enkel voordeel.
Verder kan ik je de allesbrander eigenlijk ook alleen maar afraden. Hij brandt minder mooi als een Whisperlite international, hij is groter/zwaarder en ... hij brandt echt niet alles.

Groeten BSM
BSM, het zou zomaar kunnen dat Patrick goed, en misschien wel heel goed, over zijn eisenpakket heeft nagedacht. Ongevraagd advies kan waardevol zijn als je ziet dat iemand mogelijk verkeerde keuzes maakt, maar dat kan eigenlijk alleen als je de achtergrond van het eisenpakket kent. Dat lijkt me hier niet het geval, dus terughoudendheid kan ook geen kwaad. Stuur anders een PB aan Patrick, anders verzandt het hier straks in een topic over “wie heeft de kleinste”. Fles, dus.

Tot zover mijn goed bedoelde off topic bijdrage.
idd, er is ruimte voor een iets grotere fles dus dan ga ik niet met een klein flesje slepen, vandaar. Heb ook geen zin om de haverklap die fles te moeten vullen. Op Aliexpress kom ik trouwens op het eerste gezicht leuke klonen tegen voor een fractie van de prijs die je voor een brander van een bekend merk betaald. Iemand ervaring daarmee? https://nl.aliexpress.com/item/DAS-8-10 ... 8.128125.0
Bridgestone SM schreef:
wo 15 mei, 2019 18:06
patrick_ijsselstein schreef:
wo 15 mei, 2019 17:18
Ik ben op zoek naar een complete set; Brander, pomp, brandstoffles (liefst 1 liter of meer) van MSR of een ander merk van vergelijkbare kwaliteit. Hoe het er uit ziet is niet heel belangrijk, als het technisch maar 100% is. Mijn budget is max. €60
Patrick,

Jammer ik kan je niet helpen, mijn wederhelft heeft een paar jaar terug nog een MSR allesbrander weggegeven !!

Ik kan je aanbevelen een kleinere of zelfs de kleinste brandstof fles te kiezen, en daarnaast een plastic (iets steviger PET) voorraadflesje mee te nemen -- in mijn ogen biedt die grote fles geen enkel voordeel.
Verder kan ik je de allesbrander eigenlijk ook alleen maar afraden. Hij brandt minder mooi als een Whisperlite international, hij is groter/zwaarder en ... hij brandt echt niet alles.

Groeten BSM
Ik heb de brander van Leon overgenomen en ben ban plan een nieuwe fles aan te schaffen.
Wat voor maar raad je dan aan?

Alvast bedankt voor het antwoord.
Ik ben dan wel geen moderator hier, maar ik wil erop wijzen dat dit bekend staat als een "topic-kaap". Als je van BSM iets wil weten, doe je dat niet in het topic dat door Patrick is gestart en waar híj iets te koop vraagt. Open een nieuw topic, of stuur een PB.
Mijn excuses, bericht mag verwijdert worden.
Inmiddels voorzien van een MSR whisperlite, ben niet meer op zoek.