Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Quad lock iPhone 6 - Forum Wereldfietser

Quad lock iPhone 6

Ik gebruik een iPhone 6. Nu wilde ik hiervoor een Quad Lock aanschaffen ter bevestiging op het stuur. Dit model Quad Lock is niet meer te koop. Heeft iemand dit model wellicht ter overname ( houder is het belangrijkst)
Bedoel je deze? link naar bikester

Volgens mij zijn de afmetingen van de iPhone 6 en 6 Plus hetzelfde. Ze hebben ook nog een 'run kit' voor de 6, toevallig net in de aanbieding, zie ik. Dan heb je in ieder geval de houder.
ErikB81 schreef:
zo 01 sep, 2019 13:29

Volgens mij zijn de afmetingen van de iPhone 6 en 6 Plus hetzelfde. Ze hebben ook nog een 'run kit' voor de 6, toevallig net in de aanbieding, zie ik. Dan heb je in ieder geval de houder.
Nee, de plus is het grotere model. De iPhone 6 en de 6S zijn wel gelijk in formaat.

Net als de 6 Plus en de 6S Plus trouwens.
Hier al gekeken, gewoon bij de maker te koop, tenminste als ik de site mag geloven.
https://www.quadlockcase.eu/collections ... 2819864592 of
https://www.quadlockcase.eu/collections/iphone-6-6s
Je kan ook deze van Quadlock overwegen. Het enige wat je nodig hebt is een glad smartphonehoesje. Ik gebruik dit systeem nu reeds enkele maanden voor mijn Samsung. Zelfs bij kasseien bergaf blijft alles stevig vastzitten. Goed spul.
Dat is een mooie ja. Ikgebruik hem al drie jaar. Je mobiel zit zo vast dat je bij wijze van spreken je fiets er aan op kunt tillen.
Ik gebruik voor m'n iPhone 7 de batterypack van apple zelf. Daar heb ik strippen klittenband op geplakt. Hetzelfde op m'n stang die redelijk vlak is aan de bovenkant. Prima plek om m'n iPhone te bevestigen, beetje aandrukken en blijft goed zitten.
Dank voor alle reacties.
Ik ben er in geslaagd om de Quad Lock te bestellen bij de producent.
Ik heb zojuist via Apple store de quad lock for bike voor de iPhone 8plus besteld. Welke screenprotector kan ik kopen om de iPhone te beschermen. Ik laat de achterkant van de quad lock dan standaard zitten. Dank vast voor de reacties
Ik heb een iPhone se en heb ruim twee jaar permanent een Quad Lock case op de telefoon gehad maar toch is de achterkant van de telefoon aardig beschadigd. Ik heb allemaal pitjes in de allu coating doordat de case van de Quad Lock niet helemaal dicht is aan de achterkant. Bij het locking systeem zitten toch openingen waar zand zich naar binnen kan werken tussen case en phone.

Let hier erg goed op. Ik weet niet of de hoesjes bij de andere iPhone modellen anders zijn (wel dicht?) maar het is erg zonde als een verder puntgave iPhone 8 op die manier zou beschadigen.

Doe dan met iets van tape ofzo de case van binnen dicht maken.