Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht Gates CDC riem 122 tanden - Forum Wereldfietser

Gezocht Gates CDC riem 122 tanden

Fijne fietsvrienden,

Heeft er iemand nog een oude Gates riem liggen (dus niet de nieuwe centre track) met 122 tanden? Ik neem deze graag over.

Groet, Tim
De verkrijgbaarheid Gates CDC riem en onderdelen is inmiddels erg slecht aan het worden en wat betreft riemen lijken de populaire maten van 120 en 122 tanden nauwelijks leverbaar meer.

De enige plek waar je ze nieuw lijkt te kunnen krijgen is hier, hoewel de vraag is of je de riem alleen kan kopen of dat je een hele set moet kopen.

Maar goed je lijkt op zoek naar een tweedehands en dat zou wel kans moeten hebben want de riem gaat meestal langer mee dan de tandwielen.
Dank voor de tip daulagari. Deze site kende ik nog niet. Er wordt helaas geen losse 122-riem verkocht, alleen in combinatie met gatwielen, maar ik ga contact opnemen.

Groet, Tim
https://www.ebay.de/itm/Gates-Carbon-Dr ... 2238406742 moet je alleen wel vriendelijk (in het Duits) vragen of ze ook naar NL verzenden.
Dank Jurriaan, meteen contact opgenomen.

Groet, Tim
... en de riem via Ebay besteld in Duitsland. Goede tip voor fietsers die nog een CDC-riem zoeken. De verkoper heeft er nog meer liggen. Nogmaals dank voor de tip. Nu nog hopen dat de riem op tijd arriveert.

Groet, Tim
Wij hebben zowel CDC (echt waar) als CDX op voorraad in nagenoeg alle maten.
Had ik dat geweten Eric. Inmiddels is de riem uit Duitsland binnen.

Groet, Tim