Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos alles houder - metalen vulstukjes - Forum Wereldfietser

Santos alles houder - metalen vulstukjes

Een vraag voor als iemand nog metalen vulstukjes heeft liggen die bij de Santos alleshouder horen maar ze niet gebruikt. Ik heb de mijne afgelopen jaar blijkbaar zo goed opgeruimd dat ik ze niet mee kan vinden en zou graag mijn houders met vulplaatjes terug plaatsen.

Dus mocht iemand er nog hebben liggen... dan neem ik ze graag van over.

Mocht iemand een suggestie hebben om iets anders ipv deze stukjes te gebruiken dan is dat natuurlijk ook prima.
Nou... misschien dat je Santosdealer ze nog heeft liggen... als goede klant met een mooie nieuwe fiets moet je daar wel wat credits hebbenopgebouwd ;).

Maarre, nee, de mijne zijn allemaal in gebruik. Mogelijk dat je bij de bouwmarkt eventueel een alternatief kunt vinden (vulringetjes ofzo).
Ik zal vanavond of morgen even kijken of ik ze nog ergens heb liggen. Volgens mij heb ik zelf alleen de rubbertjes gebruikt en niet de metalen ringetjes. Hoeveel wil je er hebben want ik heb zelf maar één alleshouder en dan dus 2 ringetjes als ik ze kan vinden.
Travelmaster - daar had ik er al een van gehad maar heb 2 houders en heb er nu genoeg voor 1. Zou ze graag beide plaatsen.

Wielrenfietser - fijn dat je wil kijken of je er nog hebt liggen. Net wat je kunt/ wilt missen zodat ik de 2e houder er op kan zetten.
Ik heb er nog 4 liggen. Die mag je wel hebben. Ik woon in Tienhoven.
Ze worden hierboven al aangeboden maar voor mijn beeldvorming: bedoel je zo iets?

https://www.justpedal.nl/nl/bidonhouder ... r-kit.html
Ik kan ze niet meer vinden helaas maar zie dat Scorpio ze wel voor je heeft!
scorpio - dat zou super zijn als ik ze mag hebben. Zal je dadelijk een pb sturen.

Fedor - nee die bedoel ik niet. het zijn een soort van langwerpige revetten - bij gebrek aan een betere benaming.

Wielren fietser - dan k voor het kijken.