Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Idworx/Santos vakantiefiets maat 51-54 - Forum Wereldfietser

Gezocht: Idworx/Santos vakantiefiets maat 51-54

Beste (wereld) fietsers.

Dit jaar moet het er eindelijk van gaan komen. Samen met mijn vriendin een meer-daagse fietstocht maken. Wij zijn beide rond de 30 jaar oud en genieten enorm van buiten bewegen.
Mijn vriendin komt uit Amerika en woont hier nu een paar jaar. Destijds direct beide een goede fiets gekocht (een Snel uit Utrecht) en flinke wat mooie dagtochten gemaakt. Inmiddels zijn we toe aan een volgende stap en en zoeken we een fiets met wat dikkere banden (waarmee we ook onverhard goed overweg kunnen) en de juiste maat. (ik fiets nu op een 57 maar die is net iets te groot)

Ik ben daarom opzoek naar een multifunctionele vakantiefiets. Geschikt voor korte tochtjes in Nederland en een mooie fietsvakantie in Frankrijk.
Nieuw helaas toch echt wat te duur :(

De volgende fietsen heb ik op het oog

Idworx Opinion 52 cm
Idworx Opinion BLT 51cm
Santos Travel Lite 54 cm (liefst ook met pinion)

Ik hoop via dit forum een mooie fiets te kunnen kopen. Van een liefhebber, voor een liefhebber.
Heeft/weet iemand er 1 te koop staan, dan houd ik mij van harte aanbevolen.

Veel dank alvast!
Groeten,

Bart
Er staat hieronder een Idworxs 52.

Anja
Hij wil liever Pinion geen rohloff
Misschien goed je te realiseren dat er meer (en misschien wel mooier) is dan Idworx en Santos :wink:
Je kunt ook eens kijken naar bijvoorbeeld Avaghon, tout terrain, Velotraum, Thorn, M-gineering maar bijvoorbeeld ook Surly, Salsa, Kona etc. etc. etc.

Ik geef toe, niet allemaal merken die direct aan je eisen voldoen. Maar in ieder geval de moeite waard je eens in te verdiepen.

Succes met je zoektocht!
Berger schreef:
zo 03 mei, 2020 10:25
[...]etc. etc. etc.
En om bij Pinion te blijven, ook bijvoorbeeld 11Ants, Co-Motion, Maxx, Mi-Tech, Pilot, Poison, VSF...
Hier staat wel iets soortgelijks tussen:
https://ginocarts.be/promoties-fietsen/
Excuus, hier stond een fiets in de verkeerde maat.
Hi, dank voor jullie reacties.
Zeker goed om ook verder te kijken dan de 3 modellen die ik aangaf.
@kristiano ik ga eens even rondkijken op de website.

Houd daarnaast de advertenties op deze site ook goed in de gaten. Zou toch liever hier een fiets kopen van een liefhebber dan random iemand op marktplaats.