Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Shimano XT v-rem hendels en XT verstellers 3 x 9 - Forum Wereldfietser

Gezocht: Shimano XT v-rem hendels en XT verstellers 3 x 9

Beste forumleden,

Mocht iemand een nette set XT rem/schakel hebben liggen, dan hoor ik het graag. Ik ben op zoek naar 3 x 9 speed.
Alvast bedankt.
Bedoel je de Dual Control shifters of de gewone Rapidfire shifters?
sjefke schreef:
wo 06 mei, 2020 23:30
Bedoel je de Dual Control shifters of de gewone Rapidfire shifters?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Dual Control, wil ze wel proberen. Kan dan alleen niet een losse versteller of remhendel vervangen dus Rapidfire sta ik ook voor open. Hoor graag wat men heeft liggen en voor welke prijs. Studentenbudget dus prijs is ook belangrijk. Ik ben bezig een oude Koga Globe Traveller in orde te maken, maar de instaponderdelen aan het stuur zitten me niet lekker tegenover de rest van de XT onderdelen op de fiets :D
als je met een budget zit, denk dan aan Deore of Deore LX, zou ik zeggen :D
nieuw rond de dertig euro voor een set remgrepen: https://www.bike-components.de/en/Shima ... er-p36000/
qua shifters zou je ook voor het merk Sunrace of Microshift kunnen kiezen, als je nieuwe wilt. verder wordt er op Marktplaats zat aangeboden.
Kijk eens op http://www.retrobike.co.uk/auction/ of ze daar iets hebben, soms zit daar iets tussen wat je elders niet meer vindt.
morrisn schreef:
do 07 mei, 2020 01:17
Ik ben bezig een oude Koga Globe Traveller in orde te maken, maar de instaponderdelen aan het stuur zitten me niet lekker tegenover de rest van de XT onderdelen op de fiets :D
Als er nu instapoonderdelen (wat zijn dat in dit geval?) aan het stuur hangen wat is er dan nog allemaal meer aan die fiets verbouwd? Is het dan nog de moeite waard? In mijn ervaring hebben fietsen waarmee een hele set goede shifters (Alivio tot XT) versleten is al zodanig veel van de wereld gezien dat het beste er wel af is.
Als er nu instapoonderdelen (wat zijn dat in dit geval?) aan het stuur hangen wat is er dan nog allemaal meer aan die fiets verbouwd? Is het dan nog de moeite waard? In mijn ervaring hebben fietsen waarmee een hele set goede shifters (Alivio tot XT) versleten is al zodanig veel van de wereld gezien dat het beste er wel af is.
Onder Alivio nog, voor modelnummer moet ik even kijken einde van de dag. Ik zal dan ook foto's maken. Vlinderstuur is vervangen voor een truttig boodschappen stuurtje met deze goedkope shifters en hendels. Lijkt alsof alles is vernieuwd toen er is gekozen voor een nieuw stuur. Kan aangesmeerd zijn misschien en is toen het mooie spul achtergehouden. Je weet het nooit met een tweedehands fiets. Stuurpen is wel origineel. De rest is allemaal nog XT. Ik heb de fiets voor weinig kunnen kopen dus daarom houd ik mezelf aanbevolen als iemand iets heeft liggen wat verstoft in een hoek. Ook nog steeds op zoek naar het Alee Denham stuurtje. :D