Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: dames toerfiets 53 cm - Forum Wereldfietser

Gezocht: dames toerfiets 53 cm

Hoi,

Mijn eerste bericht op dit forum! Ik ben zelf al wat doorgewinterd met een Surly disc trucker. Maar mijn vriendin wil graag meefietsen en met haar mountainbike komt ze helaas niet zo ver :lol:

Iemand een fiets te koop staan voor een schappelijke prijs? Liefst met ketting/derailleur, 24 of 27 versnellingen, velgremmen, rekjes voor en achter, optioneel een goed zadel. Merk maakt niet veel uit.

Groeten,
Joël
Hi, ik heb n koga randonneur dames frame 53 te koop. Interesse? Stuur me een pb of mail.
Beste Joel,

Heb je al iets gevonden? Mijn vriendin verkoop haar Snel Serengeti (framemaat 51 overigens) 27 versnellingen (Shimano Deore)

Gr.

Bart
Beste Joël, mocht je nog op zoek zijn, ik heb een Gazelle Lausanne toerfiets te koop, framemaat 54 cm. De fiets heeft ruim een jaar ongebruikt gestaan (was van mijn dochter die een jaar in het buitenland was). Enige liefde in de vorm van een onderhouds-en schoonmaakbeurt is nodig, en een nieuw zadel ook. Heeft een lichtgewicht aluminium oversized frame, derailleur met 27 versnellingen, vlinderstuur met verstelbare stuurpen, velgremmen. Hier kun je wat foto's zien en meer info.
https://link.marktplaats.nl/m1561997196
mvg Jacqueline