Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 90's Giant terrago gezocht - Forum Wereldfietser

90's Giant terrago gezocht

Even een oproepje onder het mom van “je weet maar nooit”.

Ik ben op zoek naar een 90’s Giant terrago om een leuke woon-werk/vakantiefiets te maken. Het gaat specifiek om het type van de foto in bijlage (van het internet geplukt).
Waarom? Ik vind die uitgesproken kleuren en de onderdelen (deore dx groep) persoonlijk erg mooi, ik rijd graag met 26 inch wielen en ik heb veel zin in een leuk opknap projectje. Ik ben op zoek naar een medium (bovenkant liggende buis tot grond +- 80cm). Ik houd marktplaats en 2dehands in de gaten, maar mocht iemand hier nog een leuk exemplaar of frame op overschot hebben, geef me gerust een seintje!

Alvast bedankt!
Hannes

Bijlagen

tip: zoek af en toe met een spelfout, bijvoorbeeld Terago, en er gaat op MP een nog grotere wereld voor je open 8) :D
en zoek (uiteraard) ook zonder Terrago of Giant want soms heet zo'n fiets alleen maar 'mtb' of zo.
"Terago" staat ook al in mijn zoeklijstje, ik heb zelfs mijn persoonlijke favoriet "montenbike" als hit geprobeerd, en ja hoor... :).
HannesV schreef:
wo 10 jun, 2020 23:38
"Terago" staat ook al in mijn zoeklijstje, ik heb zelfs mijn persoonlijke favoriet "montenbike" als hit geprobeerd, en ja hoor... :).
En anders in het pools of andere taal die niet zo voor de hand liggen, je hebt daarnaast ook nog ATB of MTN.
_Peter_ schreef:
wo 10 jun, 2020 23:42
HannesV schreef:
wo 10 jun, 2020 23:38
"Terago" staat ook al in mijn zoeklijstje, ik heb zelfs mijn persoonlijke favoriet "montenbike" als hit geprobeerd, en ja hoor... :).
En anders in het pools of andere taal die niet zo voor de hand liggen, je hebt daarnaast ook nog ATB of MTN.
Haha...Gaint kom je ook vaak tegen.
wat denk je hier van: https://link.marktplaats.nl/m1562832910 ?
ik stuur je deze ook even als mailbericht.
Hé HannesV, die fiets op de foto is ooit mijn fiets geweest (ook mijn tuin😎)
Hey Gideon, wat een leuk toeval! Mooi exemplaar, heb je er veel plezier aan beleefd?

Hannes
Nee, nooit op gefietst. Een paar jaar daarna weer zo’n Terrago gekocht, die was heel mooi, (en voor maar €10) maar het frame verkocht en alle onderdelen gehouden. Dit 1990 model was er met een Shimano DX en XT montage.

Er staat een Terrago te koop in Dedemsvaart (Marktplaats)