Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop gevraagd: Edelrid / Kovea PAT adapter - Forum Wereldfietser

Te koop gevraagd: Edelrid / Kovea PAT adapter

Ik zoek een Edelrid / Kovea PAT adapter, zodat ik mijn jetboil ook kan gebruiken met campingaz 'easy-click' bajonet blikjes. Nederlandse winkels verkopen deze niet meer, online vond ik het alleen nog hier. Ben jij misschien 'van het gas af' en heb je er eentje over voor me?
(Ik zoek dus geen nieuwe brander die geschikt is voor beide types; ik heb al een Jetboil en een brander voor Campingaz Easy-Clic en dat vind ik genoeg.)
Ik ben bang dat mercator inderdaad de enige is die dit in Europa nog aanbied. Tenzij iemand inderdaad om is naar een andere brandstof. Zelf gebruik ik al jaren een multifuel-brander dus kan je hier ook niet verder mee helpen.

Wat je nog kan doen is de "kleinere" buitensportzaken aanschrijven om te vragen of ze niet toevallig wat hebben liggen.
Je hebt een PB
Geslaagd met dank aan Grum, mag op slot!
Na ruim zeven weken fietsen door Frankrijk lijkt het ons handig om een Edelrid Adapter te kopen voor de Kovea brander omdat we niet altijd de juiste gasflesjes/ busjes konden kopen.
We hebben de prikbus adapter maar voegen daar graag de adapter naar CG aan toe, die is toch net wat veiliger af te koppelen.
Is er nog iemand die er 1 in de aanbieding heeft?
We horen het graag!
mercator - heeft er nog best genoeg :wink:
https://www.mercatorgear.com/index.php/ ... ts-listing
Dank je wel voor de tip,
Mercator lijkt het enige verkooppunt te zijn.
Maar wie weet is er iemand tussen de wereldfietsers die er 1 wil verkopen. Anders bestellen we er 1 in Engeland.