Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: ortlieb gravel pack - Forum Wereldfietser

Gezocht: ortlieb gravel pack

Hallo,
Ik ben opzoek naar een gravel pack van ortlieb, echter op geen enkele site te verkrijgen of bezorgdata onbekend.
Wat ik graag zou willen hebben:
- gravel pack 1 paar, per tas 12,5 L
- Cockpit frametas grijs/Zwart 0,8L
- framepack maat L grijs/zwart 6 L
- handlebar pack maat M 15L
- evt accessory pack grijs/zwart 3.5 L

Of misschien iemand tips waar nog te koop?
Of toevallig zelf een van het bovenstaande te koop?🙂
Heeft Bike4Travel ze niet op voorraad? Anders even kijken bij Rat Bikes, ook in Rotterdam. Die doen ook best wat met Ortlieb tassen.

Ook Bikefeeling had laatst op marktplaats een aantal tassen staan.

Als het in Nederland niet lukt, kijk eens in Duitsland bij de bekende webshops als Rose, Bike-Components, Bike24 etc of bij de Britten van CRC.

Qua formaat schelen de achtertassen niets met de standaard Front/Sport Roller tassen, maar als je een heel setje maakt kan de kleur natuurlijk wel leuk matchen. Al zou je ook bijvoorbeeld het oranje van de details daarin over kunnen nemen bijvoorbeeld. Vallen ook wat meer op dan dat onopvallende grijs, wat voor je zichtbaarheid en veiligheid wel wat kan doen.
Jurr schreef:
di 28 jul, 2020 21:17
Heeft Bike4Travel ze niet op voorraad?
Nee helaas. De vraag is enorm, het aanbod helaas beperkt en levertijden lopen op bij Ortlieb en andere grote merken. Ook wij wachten met smart op nieuwe voorraad.
Er is momenteel bijna niets te krijgen omdat de productie was stop gezet vanwege de pandemie.. We hebben nog iets op voorraad: de handlebar pack en de gravelpack. Groet, Jorma
Beagle Bikes Utrecht schreef:
wo 29 jul, 2020 10:24
Er is momenteel bijna niets te krijgen omdat de productie was stop gezet vanwege de pandemie.. We hebben nog iets op voorraad: de handlebar pack en de gravelpack. Groet, Jorma
Dank voor jouw reactie. Is al uitverkocht zie ik haha
als de nood hoog is, zijn de sport rollers wel beschikbaar.. alleen een tweede haakje mee bestellen :)
12gobiking heeft ze nog volgens hun website
Beste Ineke,

Ik heb een niet gebruikte handlebar pack (15 L) en een accessory pack.

Olav
OLAV schreef:
wo 29 jul, 2020 21:05
Beste Ineke,

Ik heb een niet gebruikte handlebar pack (15 L) en een accessory pack.

Olav
Heb je deze nog te koop Olav??
Grum schreef:
do 30 jul, 2020 09:35
Futurumshop ?

https://www.futurumshop.nl/zoeken?q=ortlieb+bikepacking
Heb daar al de roller bags achtertassen van. Rest is levertijd onbekend. Maar bedankt voor de tip!
Framebag is nog verkrijgbaar Bever.
Ik heb de hele Ortlieb bikepacking serie op voorraad. https://saintchristopher.bike/winkel/ba ... rk=ortlieb