Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] trekkingfiets Koga Randonneur, Globetraveller of derg. - Forum Wereldfietser

[TKG] trekkingfiets Koga Randonneur, Globetraveller of derg.

UPDATE 05/01/2008:

Hoi,

Wij zijn op zoek naar 2de hands trekkingfietsen. We willen nl. ook eens proeven van het trekken met de fiets, maar voor we holder de bolder een nieuwe fiets kopen willen we toch even kijken of het wel iets is voor ons. Daarom dat we eerst een 2de hands zouden willen kopen.
Voor m'n vriendin (wel een mannenframe) zou het maat 57 of 60cm moeten zijn.

Moest er iemand er een te koop weten staan, laat het me dan weten.

Kunnen jullie ons misschien ook nog wat tips geven waar op te letten e.d. bij een 2de hands trekkingfiets?

Alvast hartelijk bedankt.

wannes
Hallo Wannes,

Wij hebben per direct een KOGA RandonneurExtra te koop. Framemaat is 50 cm, herenframe, 28 inch. Ik schat dat deze framemaat geschikt is voor een lichaamslengte tussen 1.50 en 1.60 mtr. Het stalen frame is van ongekende kwaliteit, triple butted (zeer stijf) en gegeeltelijk verchroomd. Tubus dragers, XT/LX shimano 3x9 speed, 40 spaaks achterwiel, Travelcontact banden, multiposition stuur.

Wij zijn net terug uit Noorwegen, en de fiets is nog niet opgepoetst voor verkoop. Maar ja omdat je op korte termijn een fiets zoekt reageer ik er al op.

Graag hoor ik van je of je interesse hebt.

Kees

Omdat het ons vorig jaar niet geluk is om met de fiets weg te geraken, proberen we het dit jaar dus weer. (en begin ik iets vroeger met het zoeken van fietsen :lol: )

De vraag blijft hetzelfde als mijn post hierboven. Dus als je iets weet staan, laat maar weten.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Wannes
Hallo Wannes,

De Koga is nog steeds te koop. Nu de vakantiebeurs vele fietsers weer plannen doet maken, ga ik de fiets binnenkort opnieuw adverteren.
Als je interesse hebt hoor ik dat graag. Inmiddels is de fiets wel gepoetst en 100% in orde.

Groeten,

Kees Nagtegaal

Dag Kees,

Hartelijk dank om dit te laten weten. Nu is een 50cm wel te klein voor ons. Mijn vriendin zou een 60cm (of misschien toch een 57cm) moeten hebben.

Voor mij is het al opgelost. Sinds daarstraks ben ik de trotse eigenaar van een Randonneur van 2005, maat 63.

Wannes