Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Speciale Ortlieb tassen op de Fiets- en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Speciale Ortlieb tassen op de Fiets- en Wandelbeurs

Komend weekeinde verkopen we op onze stand de Ortlieb Back Roller Classic (model 2009) in een speciale uitvoering.
En.., tegen een hele scherpe prijs. Met dank aan Ortlieb die het leuk vond om eens iets voor De Vakantiefietser terug te doen.

En eh, wat is er leuker dan hiermee in het buitenland te fietsen. "Yes, you are from Amsterdam?"

Op is op :lol:

Afbeelding
heel gaaf............
Da's nog eens wat anders dan een stickertje...... :lol:
Geweldig. Neem je ook Sealskins mee?
Heb je ze ook van Vaude in het rood?
Gave aktie Eric :P
d'as nou jammer, ik heb helemaal niks met 020 en wil er al helemaal niet mee geassocieerd worden in het buitenland. Natuurlijk wel een leuk idee.
Ja, Nederland= Amsterdam ...... :? :?

Ben blij dat ik tegen de Belgische grens aan woon...

En bijna niks van voetbal weet...
Roald schreef:Ja, Nederland= Amsterdam ...... :? :?
Ben blij dat ik tegen de Belgische grens aan woon...
En bijna niks van voetbal weet...
Met een blauwe sticker erop wordt het al beter en ben je al bijna lid van onze Belgische zusterclub: :D
Afbeelding
Haha, :D leuk gevonden Leon, dat biedt weer perspectief, zal volgende week eens aankaarten op de beurs in Retie. ;)

Geintje hoor, natuurlijk is Amsterdam gewoon een wereldbekende stad, zelf vond ik het alleen een beetje irritant toen ik zelf een jaartje verweg in het buitenland was en telkens met dit AHA-effect werd geconfronteerd.
Kom je in Peru: Holanda? Farfán! PSV!

Tegenwoordig niet meer gelukkig :wink:. (Over Manco hebben ze het niet: die zijn ze liever kwijt dan rijk...)