Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Winnaars fotowedstrijd De Vakantiefietser - Forum Wereldfietser

Winnaars fotowedstrijd De Vakantiefietser

Ieder jaar kiezen wij een winnaar van de fotowedstrijd.
Voor degene die het nog niet weet, je kan een Vakantiefietser-stickertje ergens op plakken, een foto maken en die insturen.

De winnaar is K.S. te A. (en de A staat niet voor Amsterdam)
Afbeelding
Met een beetje fantasie lees je in de Arabische tekst op het bordje 'vélo'. Door het winkelstickertje erbij zal de fantasierijke lezer begrijpen dat het om een vélo des vacances gaat.

De overige winnaars staan op onze site: http://www.vakantiefietser.nl/winkel/fo ... 10-en-2011

Tweede plaats (Louis en Joyce):

Afbeelding

En het is maar goed dat ik niet zelf kies, anders hadden deze lieve mensen gewonnen (en dat komt heus niet door die lekkere taart):
Afbeelding
Proficiat voor de winnaar. daar zat ik een paar weken geleden ook aan de muntthee!

Afbeelding

BertV
Dit was mijn favoriet, maar ja ik zat niet in de commissie:-(
Erg bijzonder; klanten die zo tevreden zijn dat ze iets lekkers bakken voor ons (zoals Bas, Eva, John en Judith dat doen en de andere bak-klanten die ik vergeten ben).

Afbeelding
Populaire stek, de sticker niet gezien. We kwamen van de andere kant.

Afbeelding
foto Natascha
Volgens mij kunnen ze daar een wereldfietser-fietscafé beginnen met heerlijke nana. (Marokkaans voor muntthee)
Eric Schuijt schreef:Volgens mij kunnen ze daar een wereldfietser-fietscafé beginnen met heerlijke nana. (Marokkaans voor muntthee)
Er is in het toilet van dat cafe al een poster gesignaleerd: "Koop niet het GROTE fietsvakantieboek" :lol: :lol: :lol: :lol: