Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Schwalbe banden bedrijfsfilm - Forum Wereldfietser

Schwalbe banden bedrijfsfilm

bedrijfsfilm over het bakken van fietsbanden
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Zx9_0vt8UQ
Leuk om te zien. Nooit bij stilgestaan hoe die dingen precies gemaakt worden. Best veel handwerk nog. En veel controles. Een beetje verantwoording voor de prijs.
Interessant filmpje Marten. Het is inderdaad verbazingwekkend om te zien hoeveel handwerk er nog in zit om een band te maken, dat had ik echt niet verwacht.
We mogen blij zijn met de lage lonenlanden, Als de band in Nederland zou zijn gemaakt is het nog maar de vraag of we het prijskaartje dat er dan aan komt te hangen nog bereidt zijn te betalen.
Rob Penn bezocht Continental, in Duitsland, voor zijn documentaire Ride of My Life.

Ook daar: handwerk.
Mooie film met echt polygoon look-a-like commentaar. Jammer dat we de geur niet kunnen beleven.....
Eric op de Fiets schreef:Mooie film met echt polygoon look-a-like commentaar. Jammer dat we de geur niet kunnen beleven.....
Als je tot 2 km benedenwinds van het adres Lage Fronten nr. 2 in Maastricht komt kun je er van genieten. Daar zit Vredestein Icopro, ze recyclen rubber en de fabriek is een beetje lek.
Leon
Leon schreef:
Eric op de Fiets schreef:Mooie film met echt polygoon look-a-like commentaar. Jammer dat we de geur niet kunnen beleven.....
Als je tot 2 km benedenwinds van het adres Lage Fronten nr. 2 in Maastricht komt kun je er van genieten. Daar zit Vredestein Icopro, ze recyclen rubber en de fabriek is een beetje lek.
Leon
Da's iets verder dan mijn schoonmoeder in Elsloo onder de rook van "DSM" en zo. Ik ga zeker eens snuffen aan de lage fronten...