Additionally, paste this code immediately after the opening tag: x - Forum Wereldfietser

x

x

x
Volgens mij ietwat verkeerde rubriek?
Of ligt dat aan mij?
Was in de veronderstelling dat 'Techniek en Onderdelen' namelijk puur bedoeld is mbt die van een fiets.. :roll:

x

x
ik wilde er andere mensen blij mee maken
Begrijpelijk..
Was ook niet lullig bedoeld of zo..

Afbeelding

Zou in dit geval hebben gekozen voor de bovenste optie..


grundig
Inderdaad, dat is de juiste rubriek.
Ja het is wat, een topic dat niet in het goede subforum staat... Nou, poeweezeg!

x

x
wakkeropdefiets schreef:dan pakt doe modorater dat topic toch op en zet het in de goede?
Ja, dat lijkt mij ook. Ikzelf lig er niet wakker van. Ik kijk alleen maar op de index die de nieuwe berichten aangeeft (http://www.wereldfietser.nl/phpbb/searc ... ive_topics). Op welk sub-forum een topic staat, zie ik dus helemaal niet...

x

x
echt iets voor hoe heurt 't eigenluk
Tuurlijk..

Laten we gelijk alles maar op een hoop gooien dan :idea:


* Ziet juist dattie verplaatst is *
* Ziet juist dattie verplaatst is *
Ja, vannacht al. Om 0:28 had ik hem al verplaatst. :)

x

x
127 euro voor een fietsendrager is inderdaad niet duur.
Zeker als je 'm toch maar weinig gebruikt.

Als ik google voor recensies, kom ik echter wel veel kritische tegen. Met name het doldraaien van de bout en wiebelen van de fietsen. Wellicht slim om vanaf de start al een extra spanbandje te monteren en een extra bout mee te nemen / te gebruiken.
doubletravel schreef:127 euro voor een fietsendrager is inderdaad niet duur.
Zeker als je 'm toch maar weinig gebruikt.

Als ik google voor recensies, kom ik echter wel veel kritische tegen. Met name het doldraaien van de bout en wiebelen van de fietsen. Wellicht slim om vanaf de start al een extra spanbandje te monteren en een extra bout mee te nemen / te gebruiken.
Inderdaad, goeie tips! Wakkeropdefiets heeft absoluut een mooie deal te pakken, maar de Spinder Hawk (niet Hawk Spinder) kent vooral een probleem met de rubbers van de wielgoten: die ga je kwijtraken. Spanbandjes helpen daar prima bij! Een prima drager, ietwat aan de zware kant maar onverwoestbaar.

x

x

x

x

.
weet je, het waren een paar tips. Doe ermee wat je wilt.

Als je een drager weinig gebruikt geef je er minder graag geld aan uit en zal je minder last hebben van doldraaiende bouten, afvallende zaken etc. Is het ook minder erg om met extra bandjes etc. te werken. Als je er iedere week mee op stap gaat gaat dat irriteren.

x

x
wakkeropdefiets schreef:Dank voor je tips en ik zal zeker die rubberbanden constructie in de gaten houden.

Maar normaal kost deze 299 euro. Dus echt goedkoop is dat niet te noemen.
Ik had gewoon een mazzeltje. En die dure kon ik niet betalen, dus ik ben erg blij

Wat is voor jou dan het alternatief ?
Ik zou liever een Thule of een Uebler hebben, die echt heel makkelijk op de trekhaak te zetten zijn, omdat ze ook wat lichter zijn. Maar: ik heb mijn Spinder Hawk gekregen, als tweedehandsje. Daar ga ik echt niet moeilijk over doen.

En inderdaad: het zijn de plastic haakjes waar de rubbertjes doorheen gaan die het probleem vormen.

Ik snap overigens niet helemaal hoe je de tweede stang voor dezelfde fiets wil gebruiken... die staat toch veel te ver van de fiets af?

x

x