Additionally, paste this code immediately after the opening tag: x - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

x

om die rubbere banden niet kwijt te raken heb ik de bangden vast gepopnageld aan het plastic op het einde. Ze kunnen nu alleen nog maar loslaten als dat plastic dingetje knapt.
wakkeropdefiets schreef:om die rubbere banden niet kwijt te raken heb ik de bangden vast gepopnageld aan het plastic op het einde. Ze kunnen nu alleen nog maar loslaten als dat plastic dingetje knapt.
Je bent vergeten hier een "x" van te maken.

En weet je wat het gekke is? In veel van jouw posts wek je de indruk (fiets)technisch niet zo onderlegd te zijn. Maar hier heb je het meteen over popnagelen, iets wat niet heel veel mensen zullen proberen. Gaatje boren, juiste diameter oponagel, popnageltang... Derailleurs afstellen is misschien wel makkelijker :P !
Travelmaster schreef: Je bent vergeten hier een "x" van te maken.
Tja, als je 193 berichten moet aanpassen ben je wel een halve nacht zoet :wink:
Michael W schreef:
Travelmaster schreef: Je bent vergeten hier een "x" van te maken.
Tja, als je 193 berichten moet aanpassen ben je wel een halve nacht zoet :wink:
Wakker op de fiets en nu ook de hele nacht wakker achter het toetsenbord :roll:

(wat trouwens erg grappig is , is dat als je een reply doet de originele titel "Hawk spinder bij praxis 127 euro" nog in het venster staat :D )
Op internet je sporen wissen is nog niet zo eenvoudig als men denkt, blijkbaar :P !
Ipv zelf de hele nacht bezig te gaan zou ik even rustig aan doen en contact opnemen met de moderators/administrator; volgens mij is met phpBB namelijk mogelijk om een gebruiker met alle posts te verwijderen (als dat je wens is)... In ieder geval veel succes met de tocht naar Santiago; neem de tijd!
Matthie9000 schreef: volgens mij is met phpBB namelijk mogelijk om een gebruiker met alle posts te verwijderen (als dat je wens is)
Ik heb al contact met 'Wakker'.

Misschien kan dat berichten verwijderen wel, maar dat doen we eigenlijk nooit. Zo staat het ook in de forumregels. Dit is ter info. Graag niet verder over discusieren in dit forum. Als je er nog wat over kwijt wil, graag via ene PB naar mij. Dan probeer ik het op te pakken. Bedankt.
Heerlijk toch, zo een forum waar men naar believen modereert.. (lees: cencureert!)

X marks the spot..

Zet hier ook maar gauw een slotje op dan voordat eea 'uit-de-hand' loopt.. :roll:
grundig schreef:Heerlijk toch, zo een forum waar men naar believen modereert.. (lees: cencureert!)

X marks the spot..

Zet hier ook maar gauw een slotje op dan voordat eea 'uit-de-hand' loopt.. :roll:

PB-tje gestuurd, Hans is goed bezig als je het mij vraagt.
Slotje is wel zo handig inderdaad.
Onderwerp gesloten door moderator.

Mocht je nog iets kwijt willen, stuur me dan even een PB.

Hans