Additionally, paste this code immediately after the opening tag: goedkoop stoeltje - Forum Wereldfietser

goedkoop stoeltje

op het internet kwam ik dit tegen
http://www.banggood.com/Outdoor-Sport-C ... 312547_105
Lijkt een namaak Helinox te zijn. Ben benieuwd hoelang ze dat volhouden. Brompton is in ieder geval dusver erg succesvol in het torpederen van namaak-Bromptons.

De namaak Hubba-Hubba tenten waren ook vrij snel weer weg.

Het zal helemaal van de patenten afhangen.

Ik heb zelf een originele Helinox, maar met andere artikelen inmiddels wel aardige ervaringen met Aliexpress. Direct in China kopen kan voordelig zijn, maar je moet er wel mee uitkijken. Vooral met de maatvoering van kleding.
Ik heb er eentje besteld. Mijn vriendin wou er toch eentje nadat ze mij een hele vakantie met men helinox heeft zien genieten. Voor dat geld wil ik wel eens het gokje wagen. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit. Van zodra het geleverd is, zal ik een revieuw posten.
Ik hoor graag je bevindingen.
Ik ook.
Ik heb er 1 besteld, hij is binnen. Lijkt me gewoon een Helinox te zijn, het ontwerp, zelfs van het tasje, is exact hetzelfde. Afwerking is ook 100% in orde.
Hij heeft mij, 90 kg, vandaag weten te houden zonder stuk te gaan. Of de stoel een goede kwaliteit heeft zal de tijd leren. Wordt vervolgd over een paar maanden.

En mooi oranje is niet lelijk. M+W hebben er ook al 5 besteld hoorde ik....
Het goedkope stoeltje hierboven besproken is binnen, het ziet er idd goed uit ...

Afbeelding

... maar heeft ook verborgen gebreken :
Afbeelding
Goed om te zien, jammer van het gebrek...

Hoe lang heb jij moeten wachten?
Ik heb er 3 stuks besteld, iets van 1.5 week geleden. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik ze ontvang.
Han schreef:... maar heeft ook verborgen gebreken :
Afbeelding
Je kunt er maar één vinger tegelijk doorheen zien?
Han schreef:... maar heeft ook verborgen gebreken
Heb je daarover geklaagd, en kreeg je nog geld terug, of een vervangende stoel.
Ik heb bij Aliexpress een aantal keren een verkeerde levering gehad, dat werd toen heel goed opgelost.
Ik heb ook een dergelijk stoeltje besteld/betaald en na enkele weken ontvangen. Geen gebreken, ziet er degelijk uit. @Heligek: nog bedankt voor de tip!
Even rondspeuren op het internet heeft wel zin iig.
Op ebay staan ze ook wel koop, door verschillende verkopers.
Uiteindelijk heb ik ze voor (meen ik) €31,- per stuk!
Nu afwachten wanneer ze komen en of het wat is. Maar een echte voor 100,- of 3 nepperts voor 100,-, ik durf de gok wel aan. :lol:
Het stoeltje is op 24 mei besteld, op 4 juni kwam het binnen via Post NL.
Er is een bericht aan de verkoper gestuurd over de scheur, nog geen antwoord gekregen.
Ave Gone schreef:Je kunt er maar één vinger tegelijk doorheen zien?
Het doek is op die plek niet goed genaaid aan de oranje rand. Ik kon mijn vinger erin steken, vrees dat de scheur groter zal worden naarmate het stoeltje wordt gebruikt.
Han schreef:
Ave Gone schreef:Je kunt er maar één vinger tegelijk doorheen zien?
Het doek is op die plek niet goed genaaid aan de oranje rand. Ik kon mijn vinger erin steken, vrees dat de scheur groter zal worden naarmate het stoeltje wordt gebruikt.
Aha, van dattem. Het zou dus ook kunnen zijn dat er tweedekeus stoeltjes in de handel zijn.
zelf even met de naaimachine aan de slag?
roosterveld schreef:zelf even met de naaimachine aan de slag?
Ik zou me zwaar genaaid voelen.

Gelukkig doen onze pasticzakstoelen het nog steeds goed.
10 juni besteld, vandaag binnen (had met verzendkosten gedaan voor snelle levering). Op het eerste gezicht ziet hij er goed uit, nog geen opmerkingen. Hij zit zeker lekker. Van de zomer maar eens uittesten tijdens de fietstocht naar Venetië. Bedankt voor de tip!
Han schreef:Het stoeltje is op 24 mei besteld, op 4 juni kwam het binnen via Post NL.
Er is een bericht aan de verkoper gestuurd over de scheur, nog geen antwoord gekregen.
Het antwoord van de verkoper is binnen :

Dear Customer,
Regarding the item SKU183519 in your order#6419805. We are sorry for the defective chair. Could you repair this with some needles and threads? You can sew the fabrics together with some thick threads to make it stable.

Sorry for your inconvenience.
Best regards,
Calvin
Han schreef:
Han schreef:Het stoeltje is op 24 mei besteld, op 4 juni kwam het binnen via Post NL.
Er is een bericht aan de verkoper gestuurd over de scheur, nog geen antwoord gekregen.
Het antwoord van de verkoper is binnen :

Dear Customer,
Regarding the item SKU183519 in your order#6419805. We are sorry for the defective chair. Could you repair this with some needles and threads? You can sew the fabrics together with some thick threads to make it stable.

Sorry for your inconvenience.
Best regards,
Calvin
Bij AliExpress kun je een dispute openen als er iets niet goed is, en dat wordt gesloten als er overeenstemming is bereikt. Eventueel kan de hulp van AliExpress ingeroepen worden als je er niet uit komt.

Heeft die site waar je die stoelen besteld hebt niet zo iets?