Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waterdichte zakken bij de Action - Forum Wereldfietser

Waterdichte zakken bij de Action

To whom it may concern:

http://www.action.nl/10-liter-waterdichte-tas

Misschien handig voor sommigen onder ons. Voor de prijs best een testje waard?
Werkt heerlijk. Eerder 1 gekocht toen het een gewoon zomerproduct was. Heeft de hele vakantie als tas voor vele doeleinden gediend (in de trein voor eten, tablet, mp3 enz en tijdens het rijden achterop de bagage met eten en regenjas, als boodschappentas, om de camera droog te hiuden enz) Heeft vele Noorse regenbuien perfect doorstaan. Zelfs met mijn ruige gebruik (schuurde steeds langs scherpe randen achterop de fiets) is er maar een minim gaatje in gesleten. Zeker een goede aankoop dus!
Ik heb ze gisteren gezien bij de Action. Zeker het geld waard als je een zak in die maat kunt gebruiken. Ik vond ze minder licht dan ik gehoopt had, al zijn ze wel lichter dan de zware versies van de bekende merken.
Ze lagen er ook in felblauw.
En in geel!
Voor die prijs kon ik het niet laten, heb een gele en en blauwe gekocht....
(Hoe ze precies te gebruiken zie ik wel..., concurrentie voor een aantal Bever-zakken welke het tienvoudige kosten ooit))
Vanmiddag ook een 2-tal waterdichte zakken bij Action gekocht. Zien er heel degelijk uit, geen geld wat mij betreft. Nog bedankt voor de tip! Wat een prettig platform is dit toch...

Overigens ben ik nog op zoek naar betaalbare (desnoods tweedehands) zak voor achter op de fiets, omvang ca. 30 liter. Zeg maar type Ortlieb Rack Pack Medium o.i.d. Heeft iemand suggestie in prijscategorie Aldi/Lidl/Action? Ik houd mij aanbevolen. :)
Een aantal gekocht, ook een leuk cadeautje voor een andere fiets liefhebber.
komt vast wel eens van pas.
Anja
BlijDatIkFiets schreef:Vanmiddag ook een 2-tal waterdichte zakken bij Action gekocht. Zien er heel degelijk uit, geen geld wat mij betreft. Nog bedankt voor de tip! Wat een prettig platform is dit toch...

Overigens ben ik nog op zoek naar betaalbare (desnoods tweedehands) zak voor achter op de fiets, omvang ca. 30 liter. Zeg maar type Ortlieb Rack Pack Medium o.i.d. Heeft iemand suggestie in prijscategorie Aldi/Lidl/Action? Ik houd mij aanbevolen. :)
You're welcome!
@BlijDatIkRij: Zoiets?
http://www.decathlon.nl/duffle-bag-ultr ... 03887.html
€14,95 is een mooi prijsje volgens mij.
Ik heb de 10l variant. Goed bevallen, lekker licht. Ik heb ze ook van Sea-to-summit, deze zijn wat dunner en lichter. Maar sterk genoeg volgens mij. Hij heeft iig een 3week fietsvakantie overleeft! :D
BlijDatIkFiets schreef:
Overigens ben ik nog op zoek naar betaalbare (desnoods tweedehands) zak voor achter op de fiets, omvang ca. 30 liter. Zeg maar type Ortlieb Rack Pack Medium o.i.d. Heeft iemand suggestie in prijscategorie Aldi/Lidl/Action? Ik houd mij aanbevolen. :)
Ik heb nog twee Ortlieb Rack Packs zo goed als nieuw liggen, die ik nauwelijks gebruikt hebt.

volgens mij heb ik een m zwart en een L rood
(maar kan ook andersom zijn, bij interesse moet ik even kijken)
Weer bedankt voor deze tips!
Travelmaster schreef:To whom it may concern:
Misschien handig voor sommigen onder ons. Voor de prijs best een testje waard?
Bedankt voor de tip.
Ik gebruik de tas voor vervoer van mijn bagage woon-werkverkeer elke mandag en vrijdag terug.
De tas voldoet mij eisen – aerodynamisch goed, waterdicht, makkelijk in en uithalen, lichtgewicht.
Voor de duurzaamheid kan ik nog geen uitspraken maken.
bedankt,
Miro of moet ik mijn echte naam gebruiken :D
Graag gedaan;). Enne, ik accepteer miro hoor :wink: .
Ik gebruik de zak elke dag afgelopen 3 manden . Ik heb vertrouwen dat dit een betraubaar product is. Kortom hetzelfde positieve ervaring zoals Lennart.
Af en toe moet ik wassen van modder. Er zijn zwarte rubber sporen gekomen van mijn zwarte rubber bagage spanners. Nog geen sporen van slijtage.
Voor wie iets lichtere en kleinere drybags zoekt, zijn afgeprijsd bij de ANWB (3 resp 6 liter) voor 2 of 4 euro:
http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/dry- ... wgodBjsKIg
AfbeeldingAfbeelding
Leuke zakjes, alleen iets raars op de site...
als ik twee zakken(6l) koop, hoeft een niet-lid NIET te betalen voor verzending. Een lid wel. Waardoor je als ANWB lid dus duurder uit bent...
Als je drie zakken koopt, wordt het pas weer voordelig als je een lidmaatschap hebt. Dan betaal je ook niet meer voor verzending...
captain_fabulous schreef:Leuke zakjes, alleen iets raars op de site...
als ik twee zakken(6l) koop, hoeft een niet-lid NIET te betalen voor verzending. Een lid wel. Waardoor je als ANWB lid dus duurder uit bent...
Als je drie zakken koopt, wordt het pas weer voordelig als je een lidmaatschap hebt. Dan betaal je ook niet meer voor verzending...
Bij mij laat-ie bij zowel de leden als niet-leden verzendkosten zien hoor. Ik ben niet verder gegaan in het bestelproces. Tot waar ben jij gegaan?
1 zak: beide betalen verzendkosten
2 zakken: niet-lid betaalt geen verzendkosten, lid wel
3 zakken: beiden betalen geen verzendkosten.

Het lijkt of als de prijs boven de 8 euro komt, verzenden gratis wordt. En bij 2 zakken is de prijs voor het niet lid 8,96, voor het ANWB lid 7,76.
1,95 verzendkosten erbij voor de laatste...en weg is je voordeel!

Ik ben software tester, dus ik zie dat soort dingen vaak gelijk, beroepsafwijking helaas ;-)
Lachen joh :lol: ! Tegelijkertijd ontzettend suf van de ANWB.
Hopelijk komt deze aanbieding alweer bij Action.
De zak toon gebruik sporen na een jaar intensief gebruik /3-5dagen peer week/.