Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw: Teasi One 3 voordelig fietsnavigatie systeem - Forum Wereldfietser

Nieuw: Teasi One 3 voordelig fietsnavigatie systeem

Nieuw: Teasi One 3
De Teasi One is een erg populair fietsnavigatiesysteem voor de recreatieve fietser. Met een adviesprijs van €149,- is het een voordelig en toch compleet uitgeruste GPS fietscomputer. Met Open Street Map kaarten van Europa al geïnstalleerd. Met de gratis Teasi Tool (te downloaden vanaf http://www.teasi.eu/nl) kunnen ook kaarten van Amerika en Canada op het systeem worden gezet.

Vanaf april 2016 is nu de opvolger van de Teasi One 2 leverbaar. De Teasi One 3 heeft dezelfde behuizing en scherm als de vorige versie. De belangrijkste wijzigingen zitten onder de motorkap.

Zo heeft de Teasi One 3 de volgende verbeteringen:
1. zwaardere accu (2650 mAH), 15% meer dan het vorige model
2. Bluetooth 4.0, zodat ook externe sensoren kunnen worden aangesloten, als bijvoorbeeld een hartslagmeter
3. verbeterde audiosignalen, zodat je ook in druk verkeer beter aanwijzingen hoort

Verwachting is dat Teasi ook met software updates komt om bijvoorbeeld de Teasi met een smartphone te kunnen koppelen. Adviesprijs van de Teasi One 3 is €159.-

Afbeelding
is dit dan niet een 'uitgeklede' teasi pro?
een snellere processor was denk ik n betere update/upgrade geweest tov de concurrentie lopen ze daarmee wat achter..
Maar nog steeds een mooi apparaat mede gezien de prijs
ik kan nergens terug vinden hoeveel POI je kan uploaden... bv van Archies campings... ?

Hoeveel tracks kan je op je toestel zetten en in welk formaat.. GPX, TCX,....?
Kan je een extra geheugenkaartje plaatsen, en zo ja welk is het max formaat in Gb..?
Iemand een idee..?
Als ik via de Limesroute naar Passau fiets, kan ik er dan de hele route op kwijt zonder tussentijds in te laden? Zijn de Openstreetmapkaarten daar voldoende voor? En zitten bed&breakfasts daar dan ook al bij in?

Ik vraag het omdat ik over negen weken met mijn vrouw, die voor het eerst mee gaat, de Limesroute rijden ga en ik tot dusver altijd zonder fietsnavigatie reed en overweeg dat nu wel te gaan doen. De Tease is een leuk verjaardagskadootje voor me.