Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Morgen mijn 111.111,11 ste km in Namibie - Forum Wereldfietser

Morgen mijn 111.111,11 ste km in Namibie

Hoi !

Bijna 4 jaar geleden had ik tijdens een fietstochtje in Zuid Amerika, in de Atacama woestijn in Chili het ongeluk door een modderstroom mee gesleurd te worden en dientengevolge mijn onderbeen te moeten missen.
De dag daarvoor had ik met steentjes op de weg neer gelegd : 100.000 km.
Een mijlpaal
Nu, na 3 weken fietsen, over bijna enkel gravel wegen, ga ik morgen als ik vanuit Opuwo verder fiets richting Etosha NP met steentjes op de grond neerleggen : 111.111,11 km.
11.111,11 km met 1 been

Ik doe al een paar jaar vrijwilligerswerk in het dierenopvangcentrum in Spijkenisse.
Nu hebben ze daar naar aanleiding van mijn passie voor reizen, mijn liefde voor dieren en mijn dure operaties om weer op de been te komen een actie op touw gezet om via mijn reis het asiel te sponsoren. Het idee is om voor elke km een euro op te halen en we lopen aardig synchroom. Ik zit nu op 1020 km en er was een paar dagen geleden € 937 opgehaald.
Nu denk en hoop ik dat wij van de wereldfietser, met onze passie voor reizen, natuur en dieren en de vele vrienden en bekenden die dit lezen ook een steentje willen bij dragen.
Wat zou het gaaf zijn om minstens voor een verdubbeling te gaan !
En, als je mee wilt werken een bedrag of veelvoud van € 11 wil doneren zodat later te zien is that we have done it !

Hier is de link waar je naar toe kan gaan :

http://www.dierenbescherming.nl/dierena ... /steun-ons

Al het geld, iedere 11 cent, ehh euro, komt ten goede aan de dieren in het doc Spijkenisse.

Let's do it !!!

Ik ga morgen weer verder fietsen in werkelijk prachtig Namibie. Ik ben begonnen in Windhoek, toen naar Okahandja gefietst, Wilhelmstal, Omaruru, Uis, Khorixas, Bergsig, Sesfontein en nu dus Opuwo. Zebra's gezien, giraffen, apen, gazelles ( nee niet die van Frank ), whartogs, een olifant op de camping van Palmwag, de huisolifant , pootafdrukken van leeuwen en heel veel prachtig gekleurde vogels. En dat alles onder een blauwe hemel, een lekker zonnetje en temperaturen van 35 graden of meer. Super !

Groetjes Lars
Lars,

Net € 11,11 gedoneerd!

Bert
Super Bert, 1000 ehhh, 1111 maal dank !!!
en ook 11,11 gedoneerd :)
beste Lars, veel plezier en succes met je reis en doel!!
groet, hoogframe
Als je niet je gegevens wilt invullen op de pagina kun je het ook rechtsreeks overmaken:
NL05INGB0003963156
Wel met de volgende omschrijving
code 06260 DOC Spijkenisse, actie Lars
Super hoor, ik heb ook € 11 bijgedragen. Succes en veel plezier met je tocht.
Ik doe ook mee.!!
Wie volgt?
Bert van Sprang schreef:Wie volgt?
Ik denk dat er al veel gevolgd zijn.
Als Lars nu ook beloopt een kilometer te fietsen voor elke euro dan kunnen we hem wel een tijd bezighouden en steunen we een leuk goed doel tegelijk. :D
Vandaag 9 eventuele donatie's gefietst. Ik doe mijn best Leon maar in 37 graden is het best afzien !

Iedereen alvast en bij voorbaat :wink: bedankt namens alle dieren in het asiel woef woef miauw miauw :D

Zonnige groetjes vanuit Kamanjab Namibië !
Sympathieke actie, inmiddels donatie gedaan
He die Lars,
Natuurlijk gaan we je ondersteunen. Zodra ik thuis ben maken we wat over. Wist niet dat jij ook in Afrika zat/zit. Vond het met twee benen al stevig fietsen door de hitte en het stof in Kameroen. Maakt mij overigens niet uit of je fiets, bust, of loopt....In de bus zitten in Afrika is al een uitdaging op zich :lol: . Terug naar het vliegveld hebben we de Afrika bus genomen.....oef....
Afbeelding
Ha Marco en Lisette,

Net wat je zegt, Afrika is en blijft something special :D
Het was een mooie tocht in NW Namibië !
Bij jullie ook zo warm ? ( 35 of meer graden week in week uit )

Alvast bedankt voor de donatie voor het asiel, zo gauw ik weet hoe wij wereldfietsers het gedaan hebben kwa sponsoring laat ik het gelijk weten !

Fijne reis nog verder :D
Ha die Lars,

Ik heb gestort.
Wanneer zien we je weer?
Groetjes,

Bert
Hoi Bert !

Super, bedankt :D

Ik heb iets gelezen over deelnemers gezocht voor het tentenveld op de beurs maar kan het niet meer vinden ( op mijn kleine smartphone.
Misschien daar en anders een van de vele tochten die onze vereniging rijk is :wink:

Groetjes en bedankt !!!
@ Lars,
Je bent op zaterdag 11 februari met je tentje, je fiets, je hoed en je anti-hondenstok welkom op het tentenveld van de Fiets en Wandelbeurs. Stand 4.D.60 op de plattegrond van de beurs: www.fietsenwandelbeurs.nl Wordt weer gezellig. Lijkt net een kampeerweekend van de Wereldfietser.
Je heb vast weer veel te vertellen aan de bezoekers.