Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bikepacking Lezing door Johan Blom op 27-03-2019 en 24-04-2019 - Forum Wereldfietser

Bikepacking Lezing door Johan Blom op 27-03-2019 en 24-04-2019

Johan Blom is binnenkort terug van twee maanden bikepacken in het verzengend hete Australië. Bikepacken is voor hem echt een passie die hij graag deelt met een ieder die geïnteresseerd is.

De lezing behandelt de volgende vragen Hoe, wat en waar over bikepacken? Kortom materiaal, routes en allerhande andere topics komen aan bod. Uiteraard is er voldoende tijd voor vragen en ook naderhand kun je informeel nog na praten met een hapje en een drankje.

De lezing is gratis, maar wel is het handig als je je aanmeldt via de mail: info@beaglebikes.nl

We hopen jullie te zien bij Beagle Bikes, waar fietsplezier voorop staat.

Datums: Woensdag 27-03-2019 van 18.30 tot 20.00 en Woensdag 24-04-2019 van 18.30 tot 20.00
Bikepacking Australie Johan.jpg
Morgen is de eerste van de twee lezingen door Johan. De topics die hij gaat behandelen zijn:

– Fietstype: racefiets, reisfiets, mountainbike en fatbike,
– Rijcomfort: vering, (extra) dikke banden, stuurinrichting, dropper-post.
– Bagage: wel of geen dragers, frametassen, water.
– Kleding: met hoe weinig kun je toe?
– Slaapspullen: bivakzak, tarp of tent.
– Kookspullen: spork, mini-branders en mini-pannenset.
– Licht & Stroomvoorziening.
– GPS: Smartphone of GPS-toestel.
– Routes: Nederland, Europa en wereldwijd.

Voor wie inspiratie en informatie zoekt, kom morgen naar Beagle Bikes.
Laat het wel even weten via de mail: info@beaglebikes.nl
Ik begrijp dat Johan Blom ook gewoon een werknemer is van Beagle Bikes?
rooss schreef:
di 26 mar, 2019 18:17
Ik begrijp dat Johan Blom ook gewoon een werknemer is van Beagle Bikes?
Je ben weer van de positieve insteek!
rooss schreef:
di 26 mar, 2019 18:17
Ik begrijp dat Johan Blom ook gewoon een werknemer is van Beagle Bikes?
Mooi toch om te weten dat er een echte ervaren fietsfanaat in deze zaak werkt?
Beste Roos; Johan is inderdaad een drijvende kracht achter Beagle Bikes. Daar zijn we overigens heel erg trots op aangezien hij extreem ervaren is als professioneel techneut van vakantiefietsen en zelf een zeer fervente vakantiefietser is. Kortom iemand die met heel veel passie zijn kennis deelt. Verder geeft hij door het hele land Smartphone navigatie cursussen voor fietsers en is bij vele beurzen als vrijwilliger aanwezig om kennis te delen met een ieder. Kortom een teamlid waar we extreem blij mee zijn en trots. Ik zou zeggen kom kennis maken.
Morgen is de tweede lezing van Johan. Er is nog plek.