Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bestaat Poppink nog? - Forum Wereldfietser

Bestaat Poppink nog?

Website en voicemail van Poppink fietsen (Elias fietsservice) meldt al enkele maanden gesloten te zijn vanwege verhuizing. Geen reactie op mails. Weet iemand of en wanneer ze weer open gaan of bereikbaar zijn?
Novalis schreef:
vr 03 mei, 2019 19:45
Website en voicemail van Poppink fietsen (Elias fietsservice) meldt al enkele maanden gesloten te zijn vanwege verhuizing. Geen reactie op mails. Weet iemand of en wanneer ze weer open gaan of bereikbaar zijn?
Ik ben er een 9 november nog geweest. Hij wilde wel graag verhuizen naar een plek waar hij daglicht in de zaak kreeg. Ik had niet de indruk dat het slecht liep, Misschien is hij op vakantie? Deze regio had de afgelopen twee weken school vakantie.
Inderdaad wel een beetje vreemd. Misschien een wereldreis :?:
Op de website staat :

Tijdelijk gesloten:
wegens verhuizing en fietsvakantie.
Het bericht over fietsvakantie en verhuizing staat al vanaf januari op de site.
Over welke poppink fietsen website heb je het?

https://www.poppinkfietsen.nl/contact/ is bereikbaar :idea:
Volgens deze website: https://www.fietsservice-elias.nl/contact
is hij beperkt bereikbaar.

De website van poppinkfietsen.nl is zo slecht bijgehouden als je je maar kunt voorstellen. Daarvoor zijn meestal 2 mogelijkheden: het gaat erg slecht met het bedrijf of het gaat erg goed met het bedrijf. Laten we hopen op het laatste.
Geen reactie op mail en als je telefoonnummer belt krijg je voicemail met hetzelfde bericht als op de website.
Novalis schreef:
za 04 mei, 2019 10:09
Geen reactie op mail en als je telefoonnummer belt krijg je voicemail met hetzelfde bericht als op de website.
Heb je Elias ook een mailtje gestuurd en hoelang probeer je contact te krijgen? Als hij inderdaad aan het verhuizen is, kan het wel even duren voordat hij weer goed bereikbaar is. Het is een éénmans bedrijf met assistentie als het druk is. Dan heb je geen customer contact centre wat alle klant vragen volgens een sla afhandelt :?
Door de vele hagelbuien geen zin om er vandaag even langs te fietsen, (het centrum van Deventer leent zich er dan helemaal niet voor met de vele kinderkopjes) nog even afgezien van dat het zaterdag is.
_Peter_ schreef:
za 04 mei, 2019 13:46
Door de vele hagelbuien geen zin om er vandaag even langs te fietsen, (het centrum van Deventer leent zich er dan helemaal niet voor met de vele kinderkopjes) nog even afgezien van dat het zaterdag is.
Misschien kun je helpen verhuizen:-) Je kunt om het centrum heenfietse Hij zit ten zuiden van de stad.
Ligt 'ver' buiten centrum Deventer
Zie afbeelding :idea:

Bijlagen

Dan ben jij niet echt in Deventer bekend, 1,3 km van de Waag (of 1,4 van het station) is inderdaad "ver" voor iemand op de fiets.
Misschien zijn ze wel open en vergeten de voicemail van de telefoon te halen, dan weten ze meteen waarom er zo weinig gebeld wordt. :oops: (en dat laatste gebeurt vaker dan je denkt)
_Peter_ schreef:
za 04 mei, 2019 16:05
Dan ben jij niet echt in Deventer bekend, 1,3 km van de Waag (of 1,4 van het station) is inderdaad "ver" voor iemand op de fiets.
Misschien zijn ze wel open en vergeten de voicemail van de telefoon te halen, dan weten ze meteen waarom er zo weinig gebeld wordt. :oops: (en dat laatste gebeurt vaker dan je denkt)

Als fietsen je hobby is dan blijf je soms inderdaad liever thuis met wisselvallig weer als vandaag. Ik geef je groot gelijk :)
Deventer ben ik niet bekend neen. Is een tussenstation op weg naar verder.
Van Arnhem Noord naar Zuid naar Mantel fietswinkel vandaag even uitgesteld vanwege de hagelbuien en spontaan optredende regenbuien. Het voelt fris koud aan buiten. Die afstand is 4,83 km = 16 minuten fietsen bij 18 km/uur.
Ik ben gisteren langs de oude lokatie gefietst. De oude lokatie omdat Elias daar zijn zaak niet meer heeft. Van de buurman begreep ik dat hij een reisje heeft gemaakt en weer in het land is. De laatste spullen zijn opgelopen week opgehaald begreep ik van de skate man. Ik zal Elias eens een mailtje sturen of hij weer begint na zijn reis.

Wordt vervolgt ...
Is er inmiddels al nieuws? De site https://www.fietsservice-elias.nl/ is inmiddels expired, zou jammer zijn als deze zaak niet meer bestaat. Heb nm. een poppink en die bevalt me erg goed (ook al is het een intec kloon)
Www.poppinkfietsen.nl wordt ook al lang niet meer bijgehouden. Het laatste nieuwsbericht op de homepage is 3 1/2 jaar oud.
Weet Poppink het dan niet? :D
Nee, m'n fiets misschien.
Het is daar al lang stil.
Jammer.

Nu wordt mijn fiets wél een verzamelaarsobject!
margriet1983 schreef:
zo 15 nov, 2020 17:29
Heb nm. een poppink en die bevalt me erg goed (ook al is het een intec kloon)
Ach, als je een nieuwe fiets wil hebben kun je elders toch ook een Intec frame op laten bouwen?

En of je daar Intec, Poppink of Margriet aan bestickering op plakt.. fietsen zal 'ie vast prima doen :-)