Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ortlieb aanbiedingen Bever - Forum Wereldfietser

Ortlieb aanbiedingen Bever

Zie dat Bever een aantal Ortlieb producten in de aanbieding heeft.
Zoals tassen, stuurtassen, frametassen en Rack-pack's
Kortingen van 25-40%, wellicht dat iemand er iets aan heeft.

https://www.bever.nl/merken/ortlieb.htm ... lsrc=aw.ds
Dank je, Mike!
Van Bon Sport is altijd scherp geprijsd. Van Bon is gewoon €30,- voordeliger op een setje rode back roller classic dan Bever... https://vanbon-sport.nl/tassen?page=0&z ... ers=%5B%5D
Eric op de Fiets schreef:
za 17 aug, 2019 10:31
Van Bon Sport is altijd scherp geprijsd. Van Bon is gewoon €30,- voordeliger op een setje rode back roller classic dan Bever... https://vanbon-sport.nl/tassen?page=0&z ... ers=%5B%5D
Eric,

Van Bon zal ongetwijfeld goedkoper zijn dan Bever. In mijn posting verwijs ik echter expliciet naar Ortlieb tassen in de AANBIEDING!. Met 25-40% korting op de, inderdaad hoge, Beverprijs.

Om dan te gaan vergelijken met de 'normale' assortimentsprijzen, doet weinig recht aan mijn posting.
Een vergelijk tussen een aantal van de Bever (Ortlieb-)aanbiedingsproducten en het aanbod van Van Bon Sport:

Van Bon: Ortlieb Back Roller Classic oranje (F5306) achtertassen 104,95. Bever 101,21 euro.
Van Bon: Ortlieb Rack-Pack Free 31l Achtertas 66,95 euro. Bever 53,97 euro.
Van Bon: Ortlieb Handlebar Pack Bikepacking slate 15 liter 94,95. Bever 89,96 euro.
Van Bon: Ortlieb Ultimate 6 Free stuurtas zwart 78,95. Bever 67,46 euro.
Van Bon: Ortlieb Ultimate6 Plus M stuurtas grijs graniet 78,95. Bever 71,21 euro.

Conclusie: de 'standaard'prijzen van Van Bon Sport liggen beneden de dure Bever. Maar de specifieke aanbiedingen van Bever, waar dit topic over gaat, zijn zo slecht nog niet.....
Conclusie, is dus dat hoewel de aanbieding in dit geval een goede is (al is het marginaal) loont het om even verder te zoeken, en vanbonsport is gewoon vaak goedkoper dan anderen, ondanks dat ze dus ook een fysieke winkel hebben. Daarnaast ligt het op ww-route, dus lekker makkelijk. :wink:
Heye Mike, het eerste aanbod wat ik zag bij je linkje was de basic roller rood voor €134,95. Dat is best een stevige prijs voor een fietser die een setje nodig heeft. Vandaar mijn vergelijk met Van Bon die het setje €30,- goedkoper aanbied. Ik schrijf ook niet dat Van Bon Sport altijd goedkoper is dan de Bever aanbieding.
Let echter wel op wat je besteld bij Bever. Soms kan een andere aanbieder voordeliger zijn en Van Bon Sport is een van die aanbieders op het mooie internet met een winkel in het mooie Apeldoorn. Op zaterdag tot 15:00 uur geopend. https://vanbon-sport.nl/

Bijlagen

Eric,

Ik vind het eerlijk gezegd nogal ongepast, je reactie.

Even de zaken op een rijtje: ik start een onderwerp. Onderwerp betreft expliciet specifieke ORTLIEB AANBIEDINGEN bij BEVER.
Dan kom je met een reactie: Van Bon Sport is "voordeliger op een setje rode back roller classic dan Bever".

Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar tegelijkertijd nogal off-topic. Want mijn posting heeft puur en alleen betrekking op deze specifieke Bever aanbiedingen. De genoemde 25 tot 40% korting op specifieke Ortlieb producten. Jouw setje staat daar helemaal los van.
Vervolgens blijf je volharden met je vergelijking. Kennelijk omdat mijn linkje, naast de aanbiedingen waar ik overduidelijk aan refereer, ook andere Ortlieb producten toont. Producten waar jij je vervolgens op richt, en ondanks mijn toelichting, op blijft richten.

Ik acht dat niet alleen off-topic, maar het krijgt trekken van topic-kaping.
Wat let je om zelf een topic te starten? Suggesties:

- 'Bever als dure aanbieder' (daar zal ik zelfs grotendeels in mee gaan)
- 'Van Bon Sport als goedkope aanbieder'
- 'waar goedkoop Ortlieb producten te scoren?'
- 'specifieke aanbieding (vul zelf maar in) onder de aandacht brengen'

Of een reactie die betrekking heeft op deze Bever aanbiedingen. Bijvoorbeeld dat een zelfde product (on-topic!) elders goedkoper verkrijgbaar is.....
Heye Mike, als je van mening bent dat een reactie op je Bever promotie tip ongepast is, kun je dat bij de moderator aangeven. Hij/zij kan de bijdragen op basis van de forum regels beoordelen en eventueel aanpassen of verwijderen.
Mijn voorbeeld betreft het meest verkochte setje Ortlieb achtertassen. Het staat iedereen vrij om bij Bever te kopen, ook ik ben daar klant en er is laatst een hele mooie nieuwe winkel geopend in Apeldoorn. Echt een aanrader om er eens rond te snuffelen.
Ik heb gemerkt dat de service bij bever vaak erg goed is. Producten worden zonder problemen omgeruild ook na veelvuldig gebruik. Maar als er goede garantie op de producten zit dan is bever wel een winkel die zich daaraan houdt. Ik heb dat nog maar bij weinig winkels gezien. Dan betaal ik graag een tientje of 2 meer dan bij andere concurrenten.
En t/m zondag nog 10% extra kassakorting.