Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koopjes op de Wereldfietsbeurs en Koga trekking dag - Forum Wereldfietser

Koopjes op de Wereldfietsbeurs en Koga trekking dag

Komende zondag staan wij met onze winkeldochters op de beurs in Ede.

Shimano en Vaude fietsschoenen
Tussen 9:30 en 12:00: 40% korting
Tussen 12:00 en 14:00: 50% korting
Tussen 14:00 en 16:00: 60% korting
Na 16:00: 80% korting (waarschijnlijk maten 36 en 37:-)

Brooks cambium zadels (5 stuks) met lichte gebruikssporen: € 55,-.
Tout Terrain zadels: €10,-.
Idworx fietshoezen: €5,-
MTB pedalen: €15,-
Ortlieb Backroller tassen: 35 euro korting.

Met 50% korting:
Topeak pompen
Icebreaker sokken
Therm-a-Rest matjes
MSR branders
Banden
en nog wat winkeldochters
Welke maat sokken? Ik heb er komend seizoen nog wel n paar nodig.
En, welk type mtb pedalen?
ik ben benieuwd naar die winkeldochters... :wink:
Vrijgezel? :wink: :lol:
Naloop is fietsenmaker-jargon, hoerenjong is schrijvers-jargon en winkeldochter is retail-jargon.
En alle drie de woorden zijn niet hetgeen dat je denkt dat het is.

Oh ja, we nemen ook nog SQ lab 604 zadels mee en Roeckl handschoentjes.

En de MTB pedalen zijn van het merk Black Label. Redelijke grip, goede asjes, maar niet geschikt voor heel dunne zolen, maar wel weer voor halve zolen :D.
Sokken van maar S t/m L.
Ik heb nu een plaatje in mijn hoofd van de zoon van een prostitueé die een van de kinderen van een middenstander achtervolgt door de straatjes van de Jordaan. :shock:
Leon schreef:
za 25 jan, 2020 10:57
Ik heb nu een plaatje in mijn hoofd van de zoon van een prostitueé die een van de kinderen van een middenstander achtervolgt door de straatjes van de Jordaan. :shock:
Uhh ... ik kan het niet meer volgen: Het rennende nakroost van middenstanders en andere standjes.  :?:

Het raakt nogal OT.
Off Topic:

Een hoerenjong is de typografische benaming voor de laatste regel van een alinea die bovenaan een pagina of kolom staat. En dat oogt niet mooi.

Een winkeldochter is een artikel dat lang in een winkel ligt. Het is in sommige gevallen voor een klant interessant een winkeldochter te kopen, omdat het vaak nog een oude prijs heeft.