Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten - Pagina 9 - Forum Wereldfietser

SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten

627 berichten
De tassenmerken is een kwestie van uitproberen hoe de producten bevallen, hoe ze leveren, hoe ze passen bij de diverse fietsen, hoe ze zich verhouden tot elkaar, enz. Na verloop van tijd ontstaat er vanzelf een smallere collectie die aan de meeste eisen voldoet.
Mijn favorieten tot nu toe zijn Ortlieb en Blackburn. Revelate is super spul, maar inderdaad niet ideaal qua leveringen. Blackburn komt nu niet meer via Shimano naar NL. Ben benieuwd hoe de nieuwe leverancier het doet.
Christophorus schreef:
zo 30 aug, 2020 14:15
Mijn favorieten tot nu toe zijn Ortlieb en Blackburn.
Alleen jammer dat Ortlieb de frametassen maar in één maat levert. En 50 cm is voor de meeste frames wat te klein.
Wat ik met meerdere productgroepen wil doen, is vergelijkende tests uit laten voeren. De winnende producten maken kans om in de vaste collectie van de winkel te komen en de testresultaten komen op sintchristophorus.nl

Wie kan er in korte tijd drie sets tassen testen en daar mooie foto’s van maken?
Christophorus schreef:
zo 30 aug, 2020 14:21
Wat ik met meerdere productgroepen wil doen, is vergelijkende tests uit laten voeren. De winnende producten maken kans om in de vaste collectie van de winkel te komen en de testresultaten komen op sintchristophorus.nl
Ik zou zeker je website "vers" houden (dus vaak iets nieuws plaatsen). Is toch een perfect medium voor de naamsbekendheid.
Dat is wel de bedoeling. De afgelopen jaren was dat erg moeilijk door werkzaamheden buiten de fietsbranche. Nu ik er weer middenin zit, leeft het weer dagelijks bij me. Ik heb er zin in!
Ik word gek van de gemeente Deventer. De beloofde spoedprocedure voor de bestemmingswijziging blijkt toch niet spoed genoeg...

Om op tijd klaar te zijn voor het komende jaar, moet ik in oktober de collectie gaan bestellen en helaas is de procedure dan nog niet klaar, want spoed of geen spoed, de gemeente doet geen toezeggingen en blijft de wettelijke termijnen communiceren. De synagoge gaat 't 'm dit jaar dus niet worden. :evil:

Ondertussen liepen de besprekingen voor het winkelpand in Gorssel voorspoedig. Het betreft een leuk oud schoolgebouw van begin 1900. Tenzij er in Deventer een wonder geschiedt, ga ik komende winter mijn winkel in Gorssel starten.

Bijlagen

Ook een mooi, karakteristiek pand voor een winkel1
Doet eigenlijk niet onder voor Deventer mijns inziens , zeker niet qua ligging.
Maar gang van zaken is natuurlijk jammer.
In Voorst het dichtstbijzijnde natuurkampeerterrein. Helaas wel net aan de andere kant van de IJssel (en niet het hele jaar open) ;)

En hopen dat het fietserspontje bij Gorssel blijft varen.
Gorssel heeft een Scoutingclub waar ik als life-time padvinder mogelijk terecht kan. En zowiezo kampeer ik altijd graag op het scoutingterrein van Hoenderloo. Vanuit Gorssel is dat een leuk fietstochtje, dus inderdaad hopen dat de pont blijft varen.
Als ik de workshop “koken met wilde planten” ga doen, kunnen we met een klein groepje kamperen in een stukje privébos bij Spankeren.
Graag stel ik mijn eerste werknemer aan jullie voor. Dit is Christoffel, de fietsendrager (velophorus) van het bedrijf.

Afbeelding
Leuk, een T3!
Leuk wel, maar in België mag je er waarschijnlijk al niet meer mee in Antwerpen of Brussel rijden, en Wallonië wil helemaal milieuzone worden.
Ja! Dat heb ik gelezen! Best wel rigoureus!
De Ardennen gaan op slot voor oudere auto's (behalve hobby-auto's met een maximum aantal kilometers per jaar).
Maarja... dat zal met iedere, jongere, gebruikte en betaalbare bestelbus ook het geval zijn geweest. Elektrische bussen zijn voorlopig nog niet te betalen. Ach, ik gebruik hem toch voornamelijk in en rond Gorssel en Apeldoorn.
4 Pendix motoren erop en 'm Syncro maken? ;)
Cool ding. Heb hem een jaartje of twee terug te koop zien staan, tenminste als er een tweeliter audi blokje in ligt.

Branding van 't bedrijf is wel een dingetje in je branche.
Grandonneur schreef:
di 22 sep, 2020 20:55
Cool ding. Heb hem een jaartje of twee terug te koop zien staan, tenminste als er een tweeliter audi blokje in ligt.
Ja, dat zal ‘m geweest zijn. Er ligt een 2.0 benzinemotor van een Audi 80 in. Hij zou 114 pk moeten hebben, maar de drietraps automaat haalt heel effectief de gang eruit. Ik ben wel blij dat de maximum snelheid nu overal 100 km/u is. ;)

Nu nog leuk en praktisch aankleden met een fietsenrek in de bak, bestickering, een uitschuifbaar keukenblokje in het ruim, klapstoeltjes en een tafeltje aan de bakwanden.
Ik ga ook nog even nadenken over een inschuifbare huif, zodat ik erin kan kamperen.
Ik zou dan denken aan een uitschuifbare huif, gezien jouw lengte. :wink:
Grandonneur schreef:
di 22 sep, 2020 20:55
Cool ding. Heb hem een jaartje of twee terug te koop zien staan, tenminste als er een tweeliter audi blokje in ligt.

Branding van 't bedrijf is wel een dingetje in je branche.
Tja, toch een heel klein beetje dubbel.
Aan de ene kant duurzaam reizen promoten, en dan de meest vervuilende bus kopen....
Electrische auto met een fietsaanhanger is dan toch wat milieuvriendelijker.... maar minder cool.
Hoezo "meest vervuilende bus"?